Har netop meldt mig i baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. april 2009

Mt4

Jeg vælger at skriver under børn med handicap. Da vi har en pige med ds (downs syndrom).
Hun er 2 år og en rigtig lille krudt ugle. hun er vore 4 barn, tre storbrødre.
vi har fået et anderledes liv med vores datter og lillesøster, og på mange punkter et dejligere liv. Der går aldrig en dag uden hun får os til at grine. Hun har en livsglæde der bare smitter. Og det er ikke fordi som mange siger at ds altid er glade. For det er en skrøne. Ds er ligesom alle vi andre, men ser nok verden på en anden måde...
Er der andre i baby. dk hvis barn har ds????
MT4..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Miamaja

jeg har ikke men kender en der har en pige paa 3 aar og de synes hun er SKOOON jeg synes det er aegeligt saa mange vaelger ds born fra, men det er nok den gamle skraane folk er bange for det uvisse og staa frem med et barn der 'ikke er perfekt' udefra.

Anmeld

8. april 2009

Bastian

Velkommen på baby.dk. Din datter lyder bare skøn. Jeg har ikke børn med DS, men en søn med autisme og en datter som muligvis har samme handicap.

Anmeld

8. april 2009

MetteT

Jeg har en lillebror på 19 med DS... Skøn dreng, men som du skriver, en skrøne med at de altid er glade... Heh... Min Mor er også bruger herinde, Petersmor hedder hun (det er godt nok Morten der har DS...

Håber du falder til på siden... super hyggeligt...

Knus Mette

Anmeld

8. april 2009

Mor.sander

Velkommen til

Jeg er også ny herinde, min søn 6 år har dog ikke DS, men skal til udredning her til juli for Adhd/autísme..

Håber du falder godt til herinde...

Anmeld

8. april 2009

Bastian

Mor.sander skriver:

Velkommen til

Jeg er også ny herinde, min søn 6 år har dog ikke DS, men skal til udredning her til juli for Adhd/autísme..

Håber du falder godt til herinde...

Hvor skal din søn udredes?

Anmeld

8. april 2009

Mor.sander

Hvor skal din søn udredes?

Han skal udredes på Børne - og Ungdomspsykiatrisk ambulatorium, Bornholm

Anmeld

4. maj 2009

Grynt

Hej og velkommen til.

Jeg har ikke et barn med DS men en dreng der skal udredes for ADHD her til oktober.

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

velkommen til..

Anmeld

29. oktober 2009

anna-jonas

Hej!

Jeg er også ny her på "handicapsiden", har en datter på 8 mdr. der er synshandicappet og muligvis også udviklingshæmmet. Vi er i gang med et større udredningsprogram på center for sjældne sygdomme på skejby sygehus...............................men skal nok ikke forvente at få en diagnose på vores lille Ida. Den mest åbenlyse årsag til hendes problemer, er muligvis hendes 3 mdr. vaccine................men det får vi aldrig vished for.

Jeg fødte samtidig med en god bekendt, som helt overraskende fik en pige med DS. Trods fin NF-scanning og MD-scanning.

Mange hilsner MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.