Jeg har bare nogle helt fantastiske dage i øjeblikket. dels er jeg lige startet i praktik i en første klasse - og gud, hvor bliver jeg bekræftet i, at jeg er på den rigtige uddannelse. Elekser at være i ilden :D
Tristan er ovenpå igen efter sin vaccination og sin sløjhed omkring jul, så vi har ham OVERALT igen *G* hvor er dte en skøn alder - når overskuddet er til det ;)
Oven i det har vi haft den mest fantastiske og afslappede jul alle tre. Vi har virkelig nydt at være sammen alle de dage, hvor vi intet skulle lave udover at holde jul :)
Ellers synes jeg bare det går så utrolig hurtigt med udviklingen lige nu. Det er super svært at følge med. han siger nye ord, hver dag, og i vi kan snakke meget mere med ham nu.
Igår aftes, da vi havde puttet Tristan, lå han og sankkede inde i sengen. på et tidspunkt kunne jeg høre han kastede sutten på gulvet. Vi går først derind, hvis der virkelig bliver krise over det, ellers bruger han det som opmærksomhedsmanøvre :P Han er begyndt at spørge meget efter ting, så på et tidspunkt lyder der: "Dutter. Gulle!" = sutten er på gulvet. Da han efter nogle gange, ikke kunne få os til at reagere, råbte han pludselig alt, hvad han kunne: "DUTTER. GULLE!!!!" det lød SÅ sjovt, og Sef & jeg grinede og grinede...men han fik da os begge to ind på sit værelse.
Idag til aften sad vi og så Simpsons mens vi spiste. På et tidspunkt spørger Smithers, om Mr. Burns vil have noget kaffe (Coffee). tristan bruger både kaffe og Coffee, og han fulgte åbenbart så godt med i afsnittet, at han lige efter kiggede på mig, pegede på skærmen og sagde coffee. Og ja, kunne jo kun (stolt :D ) fortælle ham, at det var rigtigt.
Min store, dejlige knægt. Jeg elsker ham sq herfra og til evigheden (L)
Fik lige lyst til at dele min knald-i-låget-lykke med jer 8D
Nu vil jeg gøre mig klar til en hygge;)aften med min smukke mand 8D
Knus
Rikke
Anmeld