Saaa alle modre kan I saa komme igang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2009

Diana...

malou skriver:

Her søde Diana..

https://www.baby.dk/debat/16201pi3mi155213/ordet-er-frit/fotografering-.aspx#GoToMessage

Super smuk.... den kan jeg sgu ikke slå

Nåå ja dem de er bare super gode. Gad sgu godt jeg havet krop og mod på sådan nogen billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Kvindemin

malou skriver:

Her søde Diana..

https://www.baby.dk/debat/16201pi3mi155213/ordet-er-frit/fotografering-.aspx#GoToMessage

Super smuk.... den kan jeg sgu ikke slå

Nårh, hvor er du sød
Men rytmen skulle gerne passe dertil.
Men nu når jeg begynder til pole dancing, så garanterer jeg i to for en kortfilm, samtidig bliver det dét bedste grin i nogen sinde har fået jer

Stor knus

Anmeld

9. april 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Nårh, hvor er du sød
Men rytmen skulle gerne passe dertil.
Men nu når jeg begynder til pole dancing, så garanterer jeg i to for en kortfilm, samtidig bliver det dét bedste grin i nogen sinde har fået jer

Stor knus

www.youtube.com/watch

Der er noget her i kan øver jer på hold da op der lang vej endnu

Anmeld

9. april 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

www.youtube.com/watch

10 år senere, så kan jeg vil svinge mig i min højre arm
Nå nå Diana, hvis vi nu for sådan et hold i Silkeborg. Så kan du jo saaagtens springe med på

Anmeld

10. april 2009

Diana...

Chritinap skriver:

10 år senere, så kan jeg vil svinge mig i min højre arm
Nå nå Diana, hvis vi nu for sådan et hold i Silkeborg. Så kan du jo saaagtens springe med på

Ja det jo det jeg kan os tænkt på det men vil godt lige smide 11 kg først hi hi.

Anmeld

10. april 2009

malou

øv bøv... hvof skal I bo heeeeeeellllt derovre

Anmeld

10. april 2009

malou

Diana... skriver:

www.youtube.com/watch

hold da op.... det der er da mig om ikke så længe... smiler Uden noget pis... jeg har faktisk en kammerat hvis kæreste har sådan en stang i soverværelset... gad vide hvad svigermekanikken siger når de er på besøg... haha

Anmeld

10. april 2009

Diana...

malou skriver:

øv bøv... hvof skal I bo heeeeeeellllt derovre

Du kan komme over til os det kunne da være super hyggeligt med et lille besøg fra jer.

Anmeld

10. april 2009

Diana...

malou skriver:

hold da op.... det der er da mig om ikke så længe... smiler Uden noget pis... jeg har faktisk en kammerat hvis kæreste har sådan en stang i soverværelset... gad vide hvad svigermekanikken siger når de er på besøg... haha

Hi hi ja jeg kender os en der har sådan en stang og har tænk præsis det samme. men hold da op jeg synes det er super flot. man skal have lidt krafter for at kunne svinge sig sådan synes det fedt. griner kan lige se mig i den og alle mine døde muskler efter graviditeten griner.

Anmeld

10. april 2009

malou

Diana... skriver:

Du kan komme over til os det kunne da være super hyggeligt med et lille besøg fra jer.

du er så sød Di... jeg kunne sagtens finde på at tage turen... men det var hvis I skulle gå til pooooole dancing.. så kommer jeg jo ikke 1 gang om ugen for at deltage i en ellers griner oplevelse eller dog... oplevelsen kunne sagtens være det værd... at krydse 3 stk broer... haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.