Saaa alle modre kan I saa komme igang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Diana...

malou skriver:

hehe... - du er griner nok Di.....- derfor hedder det "stang" dans.... ups... dybt at falde... ikke sandt..... kan vi tåle det..... ALTID!!! Men så er det jo OP på "hesten" igen.... smiler

Ja afsted med dig. hvorfor trak du i land? jeg synes det kunne være alt for grineren skal helt klart prøves nå maven lige er blevet lidt mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

malou

Diana... skriver:

Ja afsted med dig. hvorfor trak du i land? jeg synes det kunne være alt for grineren skal helt klart prøves nå maven lige er blevet lidt mindre.

smiler.... lige her og nu er det på stand by.... den lille er her jo hele tiden meeeeen senere tror jeg helt klart jeg er på.... så I må vente med tålmodighed. Du skal være den første til at få de sjove detajler om kiksede moooves og det indøvet " fald hen over stang" tricks... haha

Anmeld

8. april 2009

Diana...

malou skriver:

smiler.... lige her og nu er det på stand by.... den lille er her jo hele tiden meeeeen senere tror jeg helt klart jeg er på.... så I må vente med tålmodighed. Du skal være den første til at få de sjove detajler om kiksede moooves og det indøvet " fald hen over stang" tricks... haha

wee det vil jeg glæde mig til

Anmeld

8. april 2009

malou

Diana... skriver:

wee det vil jeg glæde mig til

hehe I know

Anmeld

8. april 2009

Kvindemin

malou skriver:

hehe.... måske jeg alligevel skulle tage mig sammen....- christina+ Diana.... - skal vi se hvem af os der kommer til "stangen først"??

Jeps
Hvem ligger først en kort film ud :p

Og hvad for vinderen?

Anmeld

8. april 2009

Kvindemin

Rosa skriver:

Såh... vi snakker stadig ikke om limbo?....

Ikke Limbo søde Rosa. Men det der med den oprejste stang ;D

Anmeld

9. april 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Jeps

Og hvad for vinderen?

Hi hi ja hvad vinder vi? Det skal i lige finde ud af det skal være noget godt hvis jeg skal ligge en kortfilm på baby griner.

Anmeld

9. april 2009

malou

Chritinap skriver:

Jeps

Og hvad for vinderen?

Du gør dig helt klart bedst foran kameraet... det har vi jo set Så den dyst er du klart vinder af... smiler

knus til dig

Anmeld

9. april 2009

Diana...

malou skriver:

Du gør dig helt klart bedst foran kameraet... det har vi jo set Så den dyst er du klart vinder af... smiler

knus til dig

Hey hey har vi det ikke mig hvor henne?

Anmeld

9. april 2009

malou

Diana... skriver:

Hey hey har vi det ikke mig hvor henne?

Her søde Diana..

https://www.baby.dk/debat/16201pi3mi155213/ordet-er-frit/fotografering-.aspx#GoToMessage

Super smuk.... den kan jeg sgu ikke slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.