Mettefpigen skriver:
Jaa og det går også...
Babyer er forskellige men mens jeg var gravid havde jeg en arbejdsgiver som ikke tog hensyn til at jeg var gravid og jeg knoklede 12 timer næste hver dag, havde mange tunge løft og havde 30 timers pause på en hel dag og jeg var tjener!.... Min far fik et hjerteanfald, jeg blev sygemeldt men der gik 2 måneder før jeg fik nogle penge fra kommunen... Så jeg havde en del stress mens jeg var gravid...... Og bassen har det godt!... Men vil bare sig at tænk over hvor stresset du er og snak med lægen om det... Hvis du føler du har for meget stress så sig fra.. Men snak med lægen om det, de kan fortælle dig hvor "meget" du må håndtere....
Jeg er i praktik, og går af på barsel her 8 maj, og de er rigtig søde til at sørge for mig. Jeg bliver sendt i personale rummet for at slappe af, og nogen dage sender de mig tidligere hjem. Så der stresser jeg sjældent og gør jeg så er det mere fordi jeg lige skal nå nogle ting inden jeg går hjem. Men de andre pædagoger er søde til at holde mig i ørene.
Jeg vil faktisk sige at jeg stresser mere hjemme, og det er på det følelsesmæssige pkan hvis man kan sige det sådan. Min kærestes far er rigtig god til at få mit humør helt i bund, og så kan jeg stresse over om det nu virkelig er mig og barnet min kæreste vil, og hvordan jeg skal håndtere det hele.
Anmeld