Gravid efter ppiller - hvor længe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Annette1985

Under 1 måned eller på 3 forsøg om man skal sige det sådan <3 <3 <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

1 mdr efter pille stop var der gevinst. Havde været på dem i 8år. Vh stine

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Jeg nåede ikke at få min mens efter p-pille stop.. så hurtigt gik det her..

Så er der lidt håb

Har haft rimelig ondt i underlivet et par dage nu, ved ikke om det er ÆL eller noget der er stadig 13 dage til menstruationen skulle komme, sååeh.

Anmeld

5. april 2012

Laura.

Anonym skriver:

Så er der lidt håb

Har haft rimelig ondt i underlivet et par dage nu, ved ikke om det er ÆL eller noget der er stadig 13 dage til menstruationen skulle komme, sååeh.

Det skete også for min søster, så det kan sagtens lade sig gøre.. hvorfor så ikke også for dig ?

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Det skete også for min søster, så det kan sagtens lade sig gøre.. hvorfor så ikke også for dig ?

Jaaaamen, jeg ved det ikke min mor blev først gravid efter 2-3 måneder, jeg har tænkt lidt i arvelige gener, osv, selvom det med garanti ikke har nogen sammenhæng :b

Men krydser fingre for at mens'en ikke kommer :')

Anmeld

5. april 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jaaaamen, jeg ved det ikke min mor blev først gravid efter 2-3 måneder, jeg har tænkt lidt i arvelige gener, osv, selvom det med garanti ikke har nogen sammenhæng :b

Jeg ved ikke om det er arveligt.. jeg tror det ikke... men jeg håber det også for dig

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Jeg ved ikke om det er arveligt.. jeg tror det ikke... men jeg håber det også for dig

Tuuusinde tak

Anmeld

6. april 2012

AnonymMor

det tog 1,5 år ved os

Anmeld

9. april 2012

Jenie

Anonym skriver:

1. ku godt lyde so ÆL, men måske du er heldig

2. måske det "går i arv" min mor smed i februar og blev gravid i andet forsøg, det samme er jeg blevet og så vidt jeg kan regne mig frem til bir termin min egen fødselsdag 12-12-12

så krydser fingre for det snart lykkes for dig

Anmeld

9. april 2012

christina92

Her smed vi p-pillerne i september og vi er blevet gravide sidst i december. er 14+2 nu.

Man er meget utålmodig, bare husk at jo mere i tænker over det jo længere tid går der før det lykkedes. Lige pludselig skal jeres babymirakel nok være der helt af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.