øgede udflåd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

louisepigen23

GryDia skriver:

Jeg er i uge 29+4.. ved ikke om det har noget at sige at det er anden gang.
Egentligt burde jeg være i uge 31+0 idag, men blev sat tilbage fordi min søn havde hul i hjertet og ingen fostervand og derfor var meget lille.

der er da hvertfald mulighed for at det kan være slimproppen når du er så langt henne... der er jo ikke andet for at vente til vandet går...

Jeg havde det jo omkring 7 uger inden mit vand gik, så der kan godt gå lidt tid med det...

Jeg er ked af at høre det med din søn, men håber selvfølgelig at han får det godt..

Held og lykke med det.
knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Tynen

Uhh, knibeøvelser...
Tramp da endelig i at jeg aldrig fik det gjort

Det er helt normalt at have øget udflåd.. Men det er jo nærmest et vidt begreb hvor meget øget er

Anmeld

10. april 2009

GryDia

louisepigen23 skriver:

der er da hvertfald mulighed for at det kan være slimproppen når du er så langt henne... der er jo ikke andet for at vente til vandet går...

Jeg havde det jo omkring 7 uger inden mit vand gik, så der kan godt gå lidt tid med det...

Jeg er ked af at høre det med din søn, men håber selvfølgelig at han får det godt..

Held og lykke med det.
knus Louise

hvordan så din slimprop ud? hvis jeg må spørge?

Anmeld

10. april 2009

louisepigen23

GryDia skriver:

hvordan så din slimprop ud? hvis jeg må spørge?

meget tyndt udflåd nærmest vandagtig... det var hvertfald det jeg fik at vide at det kunne være slimproppen... og har ikke set andet der kunne tyde på at være den... sååhhh

Anmeld

10. april 2009

GryDia

louisepigen23 skriver:

meget tyndt udflåd nærmest vandagtig... det var hvertfald det jeg fik at vide at det kunne være slimproppen... og har ikke set andet der kunne tyde på at være den... sååhhh

okay. sådan ser mit også ud. Igår og idag har der været sådan lidt slim agtig noget med.

Anmeld

10. april 2009

louisepigen23

GryDia skriver:

okay. sådan ser mit også ud. Igår og idag har der været sådan lidt slim agtig noget med.

ja samme ved mit... det kunne godt tyde på du snart får den bette at se... ihh hvor spændende...

Anmeld

10. april 2009

GryDia

louisepigen23 skriver:

ja samme ved mit... det kunne godt tyde på du snart får den bette at se... ihh hvor spændende...

Ej det må du ikke sige.. Så får jeg stress jeg har godtnok fået købt det hele til bebs, men mangler stadig at finde ud af om jeg har nok tøj og få det vasket. Puha og samlet vugge og puslebord.

Læste et sted at der sagtens kan gå 6 uger, så det satser jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.