øgede udflåd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.576 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. april 2009

Anonym trådstarter

Jeg oplever i denne graviditet at have meget udflåd og til tider tror jeg også at jeg er lidt utæt hvad urin angår Er det fordi jeg ikke har været for god til de knibeøvelser oder was?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

mor83'

hej fik også rigtig meget udflåd, var nødt til at bruge bind hver eneste dag gennem hele mit gravitet. jeg tror måske det var pga jeg drak meget mælk.....
efter jeg havde født har jeg ikke været så god til knibe øvelse, ja så tis kan da godt komme en gang i mellem.

Anmeld

8. april 2009

SaNiNa

Hvis det osse lugter kan det være en svampe infektion...

Anmeld

8. april 2009

MorTilSnartFire <3

Hej.. Jeg ved fra min mor af at hun havde meget udflod da hun var gravid med alle hendes børn (5) og hun har ikke lavet meget i knibeøvelser efter nogle af os.. så hun går med trusseindlæg og har gjort det i mange år.. det er så slemt at hun ikke engang kan nyse, uden hun skal på toilettet.. Så det er meget vigtigt med knibeøvelser!!!! Men ja, jeg tror godt det kan være derfor..

Anmeld

8. april 2009

GryDia

For ikke så længe siden var jeg oppe og blive chekket fordi jeg var sikker på mit vand var gået, det var det ikke, så de blev enige om at det nok bare var urin.
Efter det er jeg blevet nødt til at gå med bind konstant, det er dog ikke urin der kommer ud hos mig. Det er udflåd der er ekstremt tyndt og vandigt og det er meget normalt siger min jm

Anmeld

8. april 2009

Anonym trådstarter

Tak for svar. Det er nok også tyndt udflåd der kommer her. Må lige høre lægen ad næste gang jeg skal til tjek.

Anmeld

8. april 2009

louisepigen23

GryDia skriver:

For ikke så længe siden var jeg oppe og blive chekket fordi jeg var sikker på mit vand var gået, det var det ikke, så de blev enige om at det nok bare var urin.
Efter det er jeg blevet nødt til at gå med bind konstant, det er dog ikke urin der kommer ud hos mig. Det er udflåd der er ekstremt tyndt og vandigt og det er meget normalt siger min jm

hej Da jeg var ca i uge 30 begyndte jeg også at få det tynde udflåd... jeg fik at vide at det var normalt og at det evt kunne være slimproppen, men det kunne også bare være udflåd... I mit tilfælde tror jeg det var slimproppen for da jeg var 37 + 1 henne, gik vandet og jeg fødte dagen efter... det er selvfølgelig ikke ens betydende med at det er det samme hos jer andre men ville bare lige fortælle min erfaring...

Hyg jer

Knus Louise

Anmeld

8. april 2009

GryDia

louisepigen23 skriver:

hej Da jeg var ca i uge 30 begyndte jeg også at få det tynde udflåd... jeg fik at vide at det var normalt og at det evt kunne være slimproppen, men det kunne også bare være udflåd... I mit tilfælde tror jeg det var slimproppen for da jeg var 37 + 1 henne, gik vandet og jeg fødte dagen efter... det er selvfølgelig ikke ens betydende med at det er det samme hos jer andre men ville bare lige fortælle min erfaring...

Hyg jer

Knus Louise

jeg har også mistænkt det for at være noget af slimproppen, men er ikke sikker.. så den ikke med min datter.,

Anmeld

8. april 2009

louisepigen23

GryDia skriver:

jeg har også mistænkt det for at være noget af slimproppen, men er ikke sikker.. så den ikke med min datter.,

hvor langt er du?

Anmeld

8. april 2009

GryDia

louisepigen23 skriver:

hvor langt er du?

Jeg er i uge 29+4.. ved ikke om det har noget at sige at det er anden gang.
Egentligt burde jeg være i uge 31+0 idag, men blev sat tilbage fordi min søn havde hul i hjertet og ingen fostervand og derfor var meget lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.