Kraftige smerter !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

TR

Kay skriver:

jo det er jo netop det jeg skriver... det komer an på din smerteterskel altså dit forhold til din smerte... der skal meget til at jeg ligefrem får lyst til at skrige (som ts beskriver sine smerter)...

og jo på nogle gør ligmens smerter meget ondt... men syntes det lydder meget voldsomt hvis man bider sig i læben for ikke at skrige  så ondt har jeg aldrig hørt om nogle havde...  

mine ligmens smerter har ikke været så slemme som mens smerter... men jeg har også pco og ine mens smerter er rigtig voldsomme... så voldsomme at selv jeg knækker sammen og kaster op af smerte... jeg sys ik ligmens smerter gør vildt ondt... det er ømt og strækker og strammer... men ellers ik...

Okay mine gør nas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Kay

TR skriver:

Okay mine gør nas

øv

Anmeld

5. april 2012

Camillaskruk

vi var til scanning i onsdags og den sidder hvor den skal, så det er ikke det i hvertfald.

Jamen sidste gang jeg oplevede det blev jeg også sendt afsted, og de havde for travlt med at scanne mig og derefter sende mig hjem igen, uden jeg fik ordenligt forklarede hvordan de var.

tror også jeg har alm. legamentsmerter, det er dem der føles som lidt kraftigere menstrautions smerter ikke?

Føler mig bare så hysterisk når jeg ringer der op

Men tusind tak fordi i er så søde til at svare.

ps. vil mene min smerte terskel er okay høj, har blandt andet været igennem flere operationer, hvor jeg ikke har følt behovet for fuld inddækning af smertestillende. hvor lægerne roste mig for ikke at være "pivet" bare lige for at give et lille indtryk af at der skal lidt mere til at få mig til at reagere som jeg gjorde idag

Anmeld

5. april 2012

Gravid2012

Camillaskruk skriver:

Hej med jer.

Sagen er den at jeg kun er 6+0 idag, men har nogen ture hvor jeg får kraftige smerter, så kraftige at jeg græder og halv skriger. de vare ca. 15 min af gangen det er trejde gang idag jeg har oplevet det. De kommer ud af den blå og stopper ud i den blå.

Har snakket med sygehuset første gang jeg oplevede det hvor de sagde det var legament smerter, men skal de gøre SÅ ondt og SÅ tidligt?? andre der har prøvet noget ligende?

De sidder lige over skambenet når det er værst. Og jeg er 1. gangs gravid. Har ikke blødt overhovedet, håber meget at der er nogen der vil svare.

Beklager hvis det er for indviklet og langt.

Hej... vil ikke goere dig ked af det, men jeg havde det samme smerter sidste uge, og jeg mistede en baby (var gravid med tvillinger), jeg bloedte overhovedet ikke. Jeg havde kun de smerter som du beskriver.

Jeg syntes du skal ringe......

Undskyld hvis jeg skulle holde min mund...

men jeg var saa dum til at ikke ringe og vente en hel dag, vil bare ikke ha det samme skal ske for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.