Kraftige smerter !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.500 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Camillaskruk

Hej med jer.

Sagen er den at jeg kun er 6+0 idag, men har nogen ture hvor jeg får kraftige smerter, så kraftige at jeg græder og halv skriger. de vare ca. 15 min af gangen det er trejde gang idag jeg har oplevet det. De kommer ud af den blå og stopper ud i den blå.

Har snakket med sygehuset første gang jeg oplevede det hvor de sagde det var legament smerter, men skal de gøre SÅ ondt og SÅ tidligt?? andre der har prøvet noget ligende?

De sidder lige over skambenet når det er værst. Og jeg er 1. gangs gravid. Har ikke blødt overhovedet, håber meget at der er nogen der vil svare.

Beklager hvis det er for indviklet og langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

FrkZier

Camillaskruk skriver:

Hej med jer.

Sagen er den at jeg kun er 6+0 idag, men har nogen ture hvor jeg får kraftige smerter, så kraftige at jeg græder og halv skriger. de vare ca. 15 min af gangen det er trejde gang idag jeg har oplevet det. De kommer ud af den blå og stopper ud i den blå.

Har snakket med sygehuset første gang jeg oplevede det hvor de sagde det var legament smerter, men skal de gøre SÅ ondt og SÅ tidligt?? andre der har prøvet noget ligende?

De sidder lige over skambenet når det er værst. Og jeg er 1. gangs gravid. Har ikke blødt overhovedet, håber meget at der er nogen der vil svare.

jeg havde ringet til vagtlægen MED DET SAMME! - det er ikke meningen du skal have SÅ ondt.. der er ingen der siger der er noget galt, alt kan sagtens være i den fineste orden, men hvis du har SÅ ondt, skal du tilses!

Anmeld

5. april 2012

Kay

altså nu ved jeg ikke hvor stor smerteterskel du har... men så ondt gør mine slet slet ikke (der skal os meget til jeg har så ondt....) jeg er dog ret hårfør og har bla. selv sat mit knæ på plads da det gik af led... men i min verden giver det ikke mening at det skal gøre så ondt at du er ved at skrige

jeg ville prøve at ringe igen og høre...

Anmeld

5. april 2012

Rockertand

Det lyder ikke normalt.

Ligamentsmerter føles for mig som en form for mens-murren, som godt kan være ubehagelig (fordi man forbinder det med blod), men man vænner sig til dem med tiden.

Krydser for, at alt er i skønneste orden.

Anmeld

5. april 2012

AnonymMor

det lyder da ikke rart

Jeg ville også ringe med det samme og blive tilset...da jeg ikke mener det er normalt at have så ondt ?

ligamentssmerter hos mig føles som alm stik og jag i underlivet som mens smerter... men ikke noget der gør voldsomt ondt..

Anmeld

5. april 2012

TR

Kay skriver:

altså nu ved jeg ikke hvor stor smerteterskel du har... men så ondt gør mine slet slet ikke (der skal os meget til jeg har så ondt....) jeg er dog ret hårfør og har bla. selv sat mit knæ på plads da det gik af led... men i min verden giver det ikke mening at det skal gøre så ondt at du er ved at skrige

jeg ville prøve at ringe igen og høre...

Jeg tænkt på om det ikk er forskelligt ??

Jeg har kræftige smerter i de dage her, lige til jeg næsten holder vejret. men det er jo nok igen at det hele vokser og jeg rigtig sku have haft mens ..

Anmeld

5. april 2012

TR

Camillaskruk skriver:

Hej med jer.

Det lyder ikk godt ! Og da slet ikk så tidligt ..

jeg er 15+4 og i de dage her har jeg vildt smerter som går og kommer.. Men det nok i forbindelse med det hele vokser og jeg rigtig sku have mens nu ..

Men håber da alt er vel hos dig, ellers vil jeg da ringe igen ..

Anmeld

5. april 2012

Mom2

Jeg har oplevet at få nogle ordentlige jag ned i lysken, som gjorde så ondt at jeg var lige ved at skrige...

Ringede til min læge og snakkede med hende og hun tilså mig for lige at tjekke at alt var i orden. Det var det, det var (forstå mig ret) bare ligamenterne der gav mig smerte.

Synes du skulle tage og blive undersøgt hvis det bliver ved, bare for en sikkerheds skyld. Men er da positivt at du ikke bløder i det mindste..

Anmeld

5. april 2012

Kay

TR skriver:

Jeg tænkt på om det ikk er forskelligt ??

Jeg har kræftige smerter i de dage her, lige til jeg næsten holder vejret. men det er jo nok igen at det hele vokser og jeg rigtig sku have haft mens ..

jo det er jo netop det jeg skriver... det komer an på din smerteterskel altså dit forhold til din smerte... der skal meget til at jeg ligefrem får lyst til at skrige (som ts beskriver sine smerter)...

og jo på nogle gør ligmens smerter meget ondt... men syntes det lydder meget voldsomt hvis man bider sig i læben for ikke at skrige  så ondt har jeg aldrig hørt om nogle havde...  

mine ligmens smerter har ikke været så slemme som mens smerter... men jeg har også pco og ine mens smerter er rigtig voldsomme... så voldsomme at selv jeg knækker sammen og kaster op af smerte... jeg sys ik ligmens smerter gør vildt ondt... det er ømt og strækker og strammer... men ellers ik...

Anmeld

5. april 2012

AnnikaDoula

Kære TS,

VAGTLÆGE/skadestue for at være tryg. Risiko for graviditet uden for livmoder skal udelukkes. Bedre at være tryg. Så bliver du muligvis også tilbudt en tidlig scanning og får rejen at se!

Håber du får vished og smilet tilbage lige om lidt.

Kh 

Annika - doula og mor til to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.