Hvornår "poppede" jeres navle ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Rockertand

Jeg har aldrig prøvet det til trods for meget stor mave (synes faktisk heller ikke, at det er særligt pænt med en ekstra "brystvorte" midt på maven). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Morgensol

Min poppede aldrig.. Men den blev HELT udspilet.. Så min mave var bare helt rund.

Jeg sys så heller ik det er pænt når den popper ud.  men det er jo en smagssag..

Anmeld

5. april 2012

Clisolka

Min gjorde det aldrig 

Anmeld

5. april 2012

pemiro

Jeg er 31+1 idag og her er den ikke poppet ud endnu.. På trods af at den er helt flad og har været det siden uge 20+ ca

Så jeg tvivler på min gør det den er også helt blød at trykke på hehe

Anmeld

5. april 2012

Kay

jeg håber aldrig min gør det... siden jeg så "lotte" da jeg var barn har jeg bare syntes at navler der vendte den forkertevej var såååå skræmmende ulækre...  aner ik hvorfor... men er ik sikker på jeg ville kunne håndtere hvis min popper....

Anmeld

5. april 2012

crille

Bertemor skriver:

Min poppede aldrig.. Men den blev HELT udspilet.. Så min mave var bare helt rund.

Jeg sys så heller ik det er pænt når den popper ud.  men det er jo en smagssag..

Ved egentlig ikke om jeg syntes det er pænt, men jeg havde bare ligesom forventet det og så blev det til en del af det at være gravid Men nu kan jeg høre at det slet ikke er nogen selvfølge.. 

Anmeld

5. april 2012

crille

Kay skriver:

jeg håber aldrig min gør det... siden jeg så "lotte" da jeg var barn har jeg bare syntes at navler der vendte den forkertevej var såååå skræmmende ulækre...  aner ik hvorfor... men er ik sikker på jeg ville kunne håndtere hvis min popper....

Hahaha.. ja det er da en helt anden vinkel.. Så håber jeg at din bliver hvor den skal  

Anmeld

5. april 2012

morbibi

crille skriver:

Tror overskriften siger det meste. Jeg glæder mig lidt til den lille navle stikker ud (måske lidt mærkeligt at glæde sig til) Jeg kan se at den ikke er så syb som før nu jeg er 19+3, men ville gerne høre om hvornår jeres vendte sig? 

Min navle har aldrig vendt sig ud under nogle af mine graviditeter - nu 8. Så måske det heller ikke sker for dig

Anmeld

5. april 2012

crille

pemiro skriver:

Jeg er 31+1 idag og her er den ikke poppet ud endnu.. På trods af at den er helt flad og har været det siden uge 20+ ca

Så jeg tvivler på min gør det den er også helt blød at trykke på hehe

Så fint billede du har. Fiiin mave  

Anmeld

5. april 2012

crille

Babymor2010 skriver:

Min gjorde det aldrig 

Ja, det er jo nyt for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.