Hvornår "poppede" jeres navle ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.345 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. april 2012

crille

Tror overskriften siger det meste. Jeg glæder mig lidt til den lille navle stikker ud (måske lidt mærkeligt at glæde sig til) Jeg kan se at den ikke er så syb som før nu jeg er 19+3, men ville gerne høre om hvornår jeres vendte sig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
crille skriver:

Tror overskriften siger det meste. Jeg glæder mig lidt til den lille navle stikker ud (måske lidt mærkeligt at glæde sig til) Jeg kan se at den ikke er så syb som før nu jeg er 19+3, men ville gerne høre om hvornår jeres vendte sig? 

her skete det aldrig

Anmeld

5. april 2012

babymus77

crille skriver:

Min har ikke vendt sig!! Kan være det kommer??!! Er 24+2 så der er heldigvis god tid:-)) Syns min mave står lidt stille, og ellers kan jeg ikke se det:-))

Anmeld

5. april 2012

frk-stoltze

crille skriver:

Min er heller ikk så dyb længere, men den er ikk poppet ud endnu og jeg er 22+3

Kigger faktisk hver morgen om den er poppet ud hehe

Anmeld

5. april 2012

samantha1986

crille skriver:

jeg er 31+3 og mit navle hul er blevet mindre, så forventer det når at poppe ud inden jeg føder. Har dog drillet kæresten lidt, og sagt jeg håber jeg kan blive usynlig lige som hende Lotte fra børnetimen. Men så heldig er jeg nok ikke hi hi

Anmeld

5. april 2012

crille

mor:) skriver:

her skete det aldrig

arghhh.. der lærte jeg noget nyt.. troede jeg altid den gjorde.. 

Anmeld

5. april 2012

Maja_4000

Min gjorde det aldrig

Anmeld

5. april 2012

crille

babymus77 skriver:

Min har ikke vendt sig!! Kan være det kommer??!! Er 24+2 så der er heldigvis god tid:-)) Syns min mave står lidt stille, og ellers kan jeg ikke se det:-))

Troede det var lige op over.. hmm.. er det godt elelr skidt at maven står stille syntes du? Det kan jo være meget rart at kunne bevæge sig rimelig frit langt hen, men det er også så bekræftende at se der sker noget  

Anmeld

5. april 2012

crille

frk-stoltze skriver:

Min er heller ikk så dyb længere, men den er ikk poppet ud endnu og jeg er 22+3

Kigger faktisk hver morgen om den er poppet ud hehe

Hehe.. cool at jeg ikke er den eneste der går og venter forventningsfyldt  

Anmeld

5. april 2012

crille

Maja_4000 skriver:

Min gjorde det aldrig

Hmm.. øv (for mig altså, da jeg jo går og venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.