svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Tykt hvidt udflåd er også tit tegn på svamp - hvilket er helt normalt for gravide.
Det ville jeg få tjekket hos lægen, så du kan blive behandlet, ellers risikere du at smitte din kæreste/mand.

Smerterne vil jeg sige minder meget om ligament smerter og det er fordi at dine ledbånd skal give sig rigtig meget under en graviditet.

Men alt i alt ville jeg tage det ganske stille og roligt.

Mange tak !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Syns mere det lyder som blære eller underlivs betændelse men kontakt evt en vagtlæge i morgen så du ikke skal bekymre dig. Meget udflåd er helt normalt på det tidspunkt skal det lig siges. Og dine ledbånd giver sig i hele kroppen. Men helt naturligt du bliver nervøs og godt du er opmærksom

Mange tak

Anmeld

5. april 2012

Gaia

Mange tusind tak, det gav mig noget ro!! Tak!! 

Skal man nævne sådan noget for jordmoderen og også kontakte lægen? Og sker der noget ved at jeg kontakter lægen på tirsdag, jeg synes måske bare at det er rarre , at være ved egen læge ?

Jeg nævnte det for jm. Ring da til din jm på tirsdag. Hun ved meget mere om det end din læge. Så du får mere kvalificeret svar og hjælp. . ( taler af erfaring). Nogle ting ved mandelige læGer bare ikke så godt som jm der oftes både er kvinder og uddannet i at vide noget om lige præcis det. Så kontakt enTen den vagthavende jm og stil spørgsmålene der eller dit jm center på tirsdagig få en ekstra konsultation. . Men som sagt du kan tage dt helt roligt. Har som nævnt prøvet begge dele, somdu beskriver. Men kan sagten forstå du har været nervøs. Det var jeg også indtil jeg fandt ud af hvad det var. 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Jeg nævnte det for jm. Ring da til din jm på tirsdag. Hun ved meget mere om det end din læge. Så du får mere kvalificeret svar og hjælp. . ( taler af erfaring). Nogle ting ved mandelige læGer bare ikke så godt som jm der oftes både er kvinder og uddannet i at vide noget om lige præcis det. Så kontakt enTen den vagthavende jm og stil spørgsmålene der eller dit jm center på tirsdagig få en ekstra konsultation. . Men som sagt du kan tage dt helt roligt. Har som nævnt prøvet begge dele, somdu beskriver. Men kan sagten forstå du har været nervøs. Det var jeg også indtil jeg fandt ud af hvad det var. 

Mange tak for din tid og hjælp.. Det skal du have mange tak for !! Føler jeg bedre kan slappe af , tak

Anmeld

5. april 2012

Gaia

Anonym skriver:

Mange tak for din tid og hjælp.. Det skal du have mange tak for !! Føler jeg bedre kan slappe af , tak

Så lidt da  Håber det kan give dig en rolig nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.