plukveer hvor tideligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Princesspigen

kvinde84 skriver:

Ja det synes jeg i hvert fald det lyder til at være, særligt da du jo sad og spiste når du mærkede det. Jeg kan så sige at jeg også får lidt mavekrampe, hvis det er længe siden at jeg har spist noget ordentligt, og så får et godt måltid mad!

Kan også sige at jeg en af dem der fik plukveer meget tidligt. På min bryllupsnat (eller morgen) hvor jeg var kun 12+3, mens jeg endnu lå i sengen, så kunne jeg pludselig se at min mave (helt der nede) bulede underligt og den var sten hård. Jeg oplevede dog ikke nogen som helst smerte eller noget i den forbindelse

ja okay.. det er egentlig ret logisk hvis det bare er en form for mave kramper når det jo sidder så højt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Muffinmus

lyder som maveproblemer, ikek babymaven problemer:-)

I hvert flad lyder 10 min kramper ikke som noget der har med plukveer at gøre:-)

Men de kan komme tidligt, mine kom fra omkring uge 20 med nr 1, uge 12 med nr 2 og uge 8 den her gang, ret tydelige endda:;-)

Anmeld

5. april 2012

LR85

Sys også det kan lyde som ligamentssmerter. Sådan somdu beskriver, er mine ihvert fald

Anmeld

5. april 2012

l.kjoeller

Havde også denne fornemmelse starten af graviditeten og tror det er helt normalt. Det var dog ikke sådan plukkeveer føles. Der trækker din mave sig sådan sammen og bliver hård. Du er ikke i tvivl. Tror du har ligamentsmerter og det er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.