Christianiacykel sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. april 2012

Lone Jakobsen

Mumto3 skriver:

Det kan der også. Vi har bare 'kun' 3 børn og derfor har vi kun indrettet den med 3 sæder. Man kan sagtens sætte et sæde mere i. Når vi har haft en legekammerat med hjem, har vi bare haft den sidste til at sidde på gulvet.

helt okay. jeg ku nemlig godt bruge en til mine dagplejebørn, men kommer ikke lige til sjælland i den nærmeste tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

katrinehirs

Har du solgt cyklen? Jeg vil gerne byde 8000

Mvh katrine 

Anmeld

26. april 2012

Camel

Mumto3 skriver:

På opfordring prøver jeg nu at oprette en annonce herinde.

For 3½ år siden købte vi vores chrisianiacykel, da vi havde 3 små børn. Vi købte en model hvor der kan stå i lift i, og samtidig var der plads til 2 børn i den (altså udover babyen)

Vi valgte at høj kasse, da vi synes at den almindelig christiancykel, der kommer det 3. /4. barn til at sidde lidt udsat.

Der er 7 gear, og det er letvægt alu stel, punkterfrie dæk. Der er prærie-kaleche til med 6 vinduer, som om sommeren kan bindes op til soltag.

Der er låge foran, så børnene selv kan kravle ind og ud af cykel, og det gjorde det også meget nemmere at få liften ind og ud. Vi ahr været super glade for ikke at skulle løfte vores børn op i cyklen, men uanset hvor små de var kunne de selv gå ind.  Vi har fået monteret et ekstra klap sæde, med en 3 pkt sele, da vores datter ikke sat så stabilt i starten.

Her kommer lidt billeder.

Hvordan er standen? Har den stået ude eller inde? Hvordan får man plads til 2 større børn og en lift?

Bor selv i Birkerød og har barn nr. 3 på vej...

Anmeld

26. april 2012

Mumto3

Camel skriver:

Hvordan er standen? Har den stået ude eller inde? Hvordan får man plads til 2 større børn og en lift?

Bor selv i Birkerød og har barn nr. 3 på vej...

Den er desværre solgt. Men måden at få plads til liften eer at der er låge foran, så er det nemt at sætte liften ind. De to store børn sad så på børnebænken.

Anmeld

27. april 2012

Camel

Mumto3 skriver:

Den er desværre solgt. Men måden at få plads til liften eer at der er låge foran, så er det nemt at sætte liften ind. De to store børn sad så på børnebænken.

Ok - tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.