tinasmor skriver:
Jeg kan ikke se hvordan det er en svipser fra vuggestuens side at I ikke ved at der er lukket på helligdage lige som næsten alle forretninger, supermarkeder, biblioteker osv osv. Det er jo en national heldigdag. For mig svare det til at du så også regnede med at vs/bh havde åbent juleaften eller 1. juledag som jo også er helligdage. Selv hvis det er første gang dit barn er i institution så tænker jeg, at du jo også selv har gået i skole/studeret, der er alt jo også lukket på helligdage.
Langt de fleste vs/bh har deres lukkedage slået op på deres hj.side. Hvis ikke de har det, så ville jeg i hvertfald tage fat på lederen. Kan sagtens forstå det hvis de havde haft lukket de 3 dage før påske og I ikke havde fået noget af vide (eller det ikke stod på deres hj.side) men lige frem at klændre dem fordi I ikke ved alt er lukket på helligdage, det kan jeg ikke forstå.
Hmm.. 
"men lige frem at klændre dem fordi I ikke ved alt er lukket på helligdage..." - Det tror jeg så vist aldrig jeg skriver.
Vores vuggestue er ny, og derfor har vi ikke fået meget information. Vi har netop fået en seddel over alle vuggestuens lukkedage og heri stod andre helligedage men ikke påsken. Jeg er, som du selv nævner, ny i faget, og ligeså mærkeligt som det er at tvinge vuggestuerne lukkede i uge 29 30, ligeså mærkeligt har det været for mig ikke at få oplysning om at der er en klynge eller ej til de kommende dage. Men fred være med det, som tidligere skrevet går det jo nok. Det er OGSÅ en upser fra vores side, og vores ansvar at finde pasning.

Anmeld