Har institutionen lukket i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg kan ikke se hvordan det er en svipser fra vuggestuens side at I ikke ved at der er lukket på helligdage lige som næsten alle forretninger, supermarkeder, biblioteker osv osv. Det er jo en national heldigdag. For mig svare det til at du så også regnede med at vs/bh havde åbent juleaften eller 1. juledag som jo også er helligdage. Selv hvis det er første gang dit barn er i institution så tænker jeg, at du jo også selv har gået i skole/studeret, der er alt jo også lukket på helligdage.

Langt de fleste vs/bh har deres lukkedage slået op på deres hj.side. Hvis ikke de har det, så ville jeg i hvertfald tage fat på lederen. Kan sagtens forstå det hvis de havde haft lukket de 3 dage før påske og I ikke havde fået noget af vide (eller det ikke stod på deres hj.side) men lige frem at klændre dem fordi I ikke ved alt er lukket på helligdage, det kan jeg ikke forstå.

Hmm..&nbsp "men lige frem at klændre dem fordi I ikke ved alt er lukket på helligdage..." - Det tror jeg så vist aldrig jeg skriver.

Vores vuggestue er ny, og derfor har vi ikke fået meget information. Vi har netop fået en seddel over alle vuggestuens lukkedage og heri stod andre helligedage men ikke påsken. Jeg er, som du selv nævner, ny i faget, og ligeså mærkeligt som det er at tvinge vuggestuerne lukkede i uge 29 30, ligeså mærkeligt har det været for mig ikke at få oplysning om at der er en klynge eller ej til de kommende dage. Men fred være med det, som tidligere skrevet går det jo nok. Det er OGSÅ en upser fra vores side, og vores ansvar at finde pasning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er fordi helligdage ikke anses for lukkedage lukkedage er de dage der ikke er helligdage men der er lukket alligevel

Nej for der står også helligedage derpå .. Men fred nu være med det..

Anmeld

4. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Nej for der står også helligedage derpå .. Men fred nu være med det..

oki... mystisk...

nu ved jeg at der ikke er mange komuner der har klynger... så du må næsten være fra kbh??

og jeg ved at der er mange nyåbnede vuggestuer i kbh... og de har nok ik tænkt over at skrive påsken på da de har haft åbent disse 3 dage op til... det er nemlig ikke alle der har det...

men hvis du er fra kbh kan jeg glæde dig med nyheden om at der ikke er lukket de 2 uger i sommerferien der var planen

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

oki... mystisk...

nu ved jeg at der ikke er mange komuner der har klynger... så du må næsten være fra kbh??

og jeg ved at der er mange nyåbnede vuggestuer i kbh... og de har nok ik tænkt over at skrive påsken på da de har haft åbent disse 3 dage op til... det er nemlig ikke alle der har det...

men hvis du er fra kbh kan jeg glæde dig med nyheden om at der ikke er lukket de 2 uger i sommerferien der var planen

Ja det er jeg. Og jeps har hørt det, og er vældig tilfreds, men har dog alligevel planlagt at holde ferie der, da vi tog udgangpunkt i, at der ville være lukket.  

Utroligt, at politikkerne, trods alt,  alligevel lytter til borgerne

Anmeld

4. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja det er jeg. Og jeps har hørt det, og er vældig tilfreds, men har dog alligevel planlagt at holde ferie der, da vi tog udgangpunkt i, at der ville være lukket.  

Utroligt, at politikkerne, trods alt,  alligevel lytter til borgerne

ja bedre sent end aldrig...

jeg havde problemet sidste år... da kæresten ikke kunne få fri der og jeg var tvunget til det... så ingen fæles somemrferie til os  men i år er jeg på barsel så det er mest på mine kollegaers vegne jeg er glad

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja bedre sent end aldrig...

jeg havde problemet sidste år... da kæresten ikke kunne få fri der og jeg var tvunget til det... så ingen fæles somemrferie til os  men i år er jeg på barsel så det er mest på mine kollegaers vegne jeg er glad

Ja det er super træls. Men dejligt, at det er stoppet. Tak for dine svar ellers - Rart med en som er imødekommende og venlig

Anmeld

4. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja det er super træls. Men dejligt, at det er stoppet. Tak for dine svar ellers - Rart med en som er imødekommende og venlig

velbekomme

Anmeld

4. april 2012

dpb

tinasmor skriver:

Jeg kan ikke se hvordan det er en svipser fra vuggestuens side at I ikke ved at der er lukket på helligdage lige som næsten alle forretninger, supermarkeder, biblioteker osv osv. Det er jo en national heldigdag. For mig svare det til at du så også regnede med at vs/bh havde åbent juleaften eller 1. juledag som jo også er helligdage. Selv hvis det er første gang dit barn er i institution så tænker jeg, at du jo også selv har gået i skole/studeret, der er alt jo også lukket på helligdage.

Langt de fleste vs/bh har deres lukkedage slået op på deres hj.side. Hvis ikke de har det, så ville jeg i hvertfald tage fat på lederen. Kan sagtens forstå det hvis de havde haft lukket de 3 dage før påske og I ikke havde fået noget af vide (eller det ikke stod på deres hj.side) men lige frem at klændre dem fordi I ikke ved alt er lukket på helligdage, det kan jeg ikke forstå.

Anmeld

4. april 2012

LinLin

tinasmor skriver:

Juleaftensdag er ikke en helligdag Men de fleste institutioner opfordrer nok forældrene til at holde fri, så personalet også kan og/eller der bliver arrangeret sampasning som det hedder i min kommune....

Anmeld

4. april 2012

norenberg

Anonym skriver:

Jamen netop, fordi det er mit barns første helligdag og at de ikke har varslet med det inden. H*n har været i vuggestue helt til idag, uden vi har hørt noget.. 

Men sådan er det jo, en af os må jo holde fri.. 

det er ikke noget de varsler....alle institutioner har lukket alle helligdage og sådan har det altid været....de skal kun varsle hvis de yderligere har lukket på dage op til nogle helligdage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.