Har institutionen lukket i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

skønneunger

Anonym skriver:

Tænkte at de måske havde klynge-åbent på trods af det er en helligdag.. Hvad med fredag så? Der er vel også lukket? og mandag? 

Det er jo ikke så godt for mit program..

hov og jo der er lukket fredag og mandag også

der vil altid være lukket på helligdage, husk det næste gang du skal planlægge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

JulieE

Heidimed lea skriver:

er det ikke lidt sent og skulle ud og finde pasning nu.   i vores børnehave dus bliver vi da forespurgt en måned før ferie.

Ja.... Det tænkte jeg også! I den institution jeg arbejder i, er det længe siden man skulle give besked, hvis man havde pasningsbehov de tre før (der er lukket de tre dage).

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Heidimed lea skriver:

er det ikke lidt sent og skulle ud og finde pasning nu.   i vores børnehave dus bliver vi da forespurgt en måned før ferie.

Jo meget, undre mig også over at vi ikke har fået en eneste information. Men må jo holde fri i morgen.

Anmeld

4. april 2012

dpb

Er det alle insitutioner som har lukkede i morgen eller er det forskelligt? Min mand og jeg skal nemlig arbejde.. 

VH

Alle institutioner har så vidt jeg ved altid lukket på helligdage... og har ikke hørt om andet!! de tre dage før i dette tilfælde altså man-ons, er det kun nogle der har lukket og de der har det har som regel den mulighed med "klynge" pasning/fælles pasning som du omtaler... Der er jo heller ikke åbent lørdag/søndag selv om der er en del der også arbejder disse dage

Forstår ikke helt at det kan komme bag på jer i forhold til planlægning af arbejde? og hvis ingen af jer har kunnet få fri i helligdagene så forstår jeg ikke at I ikke har været ude noget før og finde ud af pasning hos noget familie eller venner Det bliver jo varslet i god tid i de fleste institutioner... ganske enkelt af hensyn til dem selv og personaleplanlægning

Qnuz

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Alle institutioner har så vidt jeg ved altid lukket på helligdage... og har ikke hørt om andet!! de tre dage før i dette tilfælde altså man-ons, er det kun nogle der har lukket og de der har det har som regel den mulighed med "klynge" pasning/fælles pasning som du omtaler... Der er jo heller ikke åbent lørdag/søndag selv om der er en del der også arbejder disse dage

Forstår ikke helt at det kan komme bag på jer i forhold til planlægning af arbejde? og hvis ingen af jer har kunnet få fri i helligdagene så forstår jeg ikke at I ikke har været ude noget før og finde ud af pasning hos noget familie eller venner Det bliver jo varslet i god tid i de fleste institutioner... ganske enkelt af hensyn til dem selv og personaleplanlægning

Qnuz

Jamen netop, fordi det er mit barns første helligdag og at de ikke har varslet med det inden. H*n har været i vuggestue helt til idag, uden vi har hørt noget.. 

Men sådan er det jo, en af os må jo holde fri.. 

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

hov og jo der er lukket fredag og mandag også

der vil altid være lukket på helligdage, husk det næste gang du skal planlægge.

Ja det er da en kæmpe upser fra vores side og vuggestuen.. Men sådan er det, vi har heldigvis muligheder  og jeps det skal planlægges meget mere næste gang

Anmeld

4. april 2012

tinasmor

Anonym skriver:

Ja det er da en kæmpe upser fra vores side og vuggestuen.. Men sådan er det, vi har heldigvis muligheder  og jeps det skal planlægges meget mere næste gang

Jeg kan ikke se hvordan det er en svipser fra vuggestuens side at I ikke ved at der er lukket på helligdage lige som næsten alle forretninger, supermarkeder, biblioteker osv osv. Det er jo en national heldigdag. For mig svare det til at du så også regnede med at vs/bh havde åbent juleaften eller 1. juledag som jo også er helligdage. Selv hvis det er første gang dit barn er i institution så tænker jeg, at du jo også selv har gået i skole/studeret, der er alt jo også lukket på helligdage.

Langt de fleste vs/bh har deres lukkedage slået op på deres hj.side. Hvis ikke de har det, så ville jeg i hvertfald tage fat på lederen. Kan sagtens forstå det hvis de havde haft lukket de 3 dage før påske og I ikke havde fået noget af vide (eller det ikke stod på deres hj.side) men lige frem at klændre dem fordi I ikke ved alt er lukket på helligdage, det kan jeg ikke forstå.

Anmeld

4. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Jamen netop, fordi det er mit barns første helligdag og at de ikke har varslet med det inden. H*n har været i vuggestue helt til idag, uden vi har hørt noget.. 

Men sådan er det jo, en af os må jo holde fri.. 

der hvor jeg arbejder informere vi ikke om at vi holder lukket på helligdage... da alle børnehaver og vuggestuer i hele landet holder lukket der... faktisk al offentligt... undtagen døgninstitutioner og politi og den slags...

må indrømme har heller aldrig oplevet forældre der var i tvivl om, at der var lukket på helligdage... det er jo ligesom weekender... der er jo også lukket

men håber i finder en løsning... og så skal du huske at alle de andre helligdage der kommer de næste måneder er der også lukket

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

der hvor jeg arbejder informere vi ikke om at vi holder lukket på helligdage... da alle børnehaver og vuggestuer i hele landet holder lukket der... faktisk al offentligt... undtagen døgninstitutioner og politi og den slags...

må indrømme har heller aldrig oplevet forældre der var i tvivl om, at der var lukket på helligdage... det er jo ligesom weekender... der er jo også lukket

men håber i finder en løsning... og så skal du huske at alle de andre helligdage der kommer de næste måneder er der også lukket

Ja, men der har vi fået en seddel om det, altså kommende lukkedage -.. Det er derfor jeg er kommet i tvivl. For ved godt ALT har lukket normalt. (eller mindre og mindre i nutiden) 

Anmeld

4. april 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja, men der har vi fået en seddel om det, altså kommende lukkedage -.. Det er derfor jeg er kommet i tvivl. For ved godt ALT har lukket normalt. (eller mindre og mindre i nutiden) 

det er fordi helligdage ikke anses for lukkedage lukkedage er de dage der ikke er helligdage men der er lukket alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.