Lillebror eller lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MaybeBaby

RiUL skriver:

Hej september piger 

- Jeg elsker virkelig Oliver så forbandet højt, og bliver mere og mere forelsket i den lille glade gut for hver dag der går 

Og så kan man selvfølgelig ikke undgå at tænke på at han da skal ha en lillesøster eller lillebror, når man kan elske én så højt, hvad så med to 

Og blir da helt skruk ved tanken  MEN, jeg (vi) skal nyde ham lang tid endnu, hvor det kun er ham. Og ingen søskende

Men skal I ha flere børn? Og hvor stor aldersforskel ønsker I på jeres børn?

Knus Rikke 

Åh ja, jeg kender følelsen så godt! Men jeg er vist mest skrue mht at være gravid og føle den der specielle følelse af voksende liv og en kæreste, der bare opvarter en i hoved og røv ;-)
Sten siger at han har nok i én, men alligevel kan han nok snakke om navn til en nr 2 osv. ;-) Men jeg går i gang med uddannelse lige før Tristan bliver 1 år, så han bliver 4(!!!) før jeg er færdig. Og selvom mit hjerte siger 3 børn, så er jeg ret sikker på, at 2 er så utrolig rigelig. Især set fra den økonomiske vinkel. Vi vil have råd til 3, men så vil vi måske ikke have råd til så meget ud over det.
Blive rart hvis man nu fik en pige næste gang, MEN bliver den en dreng, så bliver det sgu da hyggeligt med mig og alle drengene - og også så forbistret billigt med alle ting vi ikke skal have ;-)

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.