RiUL skriver:
Hej september piger 
- Jeg elsker virkelig Oliver så forbandet højt, og bliver mere og mere forelsket i den lille glade gut for hver dag der går 
Og så kan man selvfølgelig ikke undgå at tænke på at han da skal ha en lillesøster eller lillebror, når man kan elske én så højt, hvad så med to 
Og blir da helt skruk ved tanken
MEN, jeg (vi) skal nyde ham lang tid endnu, hvor det kun er ham. Og ingen søskende 
Men skal I ha flere børn? Og hvor stor aldersforskel ønsker I på jeres børn?
Knus Rikke
Uhh hvor kan jeg nikke genkendende til det du skriver.
Og tror det bliver helt fantastisk at elske 2 børn så meget 
Her har vi fra vi mødt hinanden været enige om at vi vil have 3 børn.
Jeg har så hele tiden sagt at jeg ikke vil at der er for stor aldersforskel på de to første, da vi 3 fætter/kusine-søskendepar på min fars side, alle har mellem 3 og 4 år mellem os, og ingen af os kunne med vores søster/bror, før den ene rundede 20'erne.. Altid slåskampe osv.
Og det ønsker jeg ikke for vores børn, så derfor ville jeg gerne have under 3 år.
Der bliver 20 mdr.'s forskel på Kian og hans lillesøster, hvilket vi er super glade for - de kommer til at få så meget glæde af hinanden og vil som små nok på trods af kønsforskel, kunne lege samme lege / have samme fokus på en masse ting 
Der er 2 mdr. til termin, og fanger da stadig mig selv i at tænke, om jeg har nydt vores dejlige dreng nok, men samtidig med, må jeg også tænke, at jeg nok altid vil føle det sådan, og at det er nu eller aldrig.. 
Det er bare så fantastiske at føle alt den kærlighed til sit barn