Lillebror eller lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2012

RiUL

Hej september piger 

- Jeg elsker virkelig Oliver så forbandet højt, og bliver mere og mere forelsket i den lille glade gut for hver dag der går 

Og så kan man selvfølgelig ikke undgå at tænke på at han da skal ha en lillesøster eller lillebror, når man kan elske én så højt, hvad så med to 

Og blir da helt skruk ved tanken  MEN, jeg (vi) skal nyde ham lang tid endnu, hvor det kun er ham. Og ingen søskende

Men skal I ha flere børn? Og hvor stor aldersforskel ønsker I på jeres børn?

Knus Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

***S***

Den KÆRLIGHED er så ubeskriveligt!!!  William han er dagens glæde i vores familie og ALLE elsker ham!  Han smiler altid og er glad dagen lang!

SÅ selvfølgelig skal vi have en 2ér om 2-3 år!  Vi vil os som jer, gerne nyde man KUN er 3! Kunne godt tænke os en pige næste gang, nu vi har en lækker dreng!

Hvad med jer? Dreng/Pige

Anmeld

4. april 2012

RiUL

***S*** skriver:

Den KÆRLIGHED er så ubeskriveligt!!!  William han er dagens glæde i vores familie og ALLE elsker ham!  Han smiler altid og er glad dagen lang!

SÅ selvfølgelig skal vi have en 2ér om 2-3 år!  Vi vil os som jer, gerne nyde man KUN er 3! Kunne godt tænke os en pige næste gang, nu vi har en lækker dreng!

Hvad med jer? Dreng/Pige

Ih det er bare så dejligt med de lækre drenge vi har 

Min kæreste vil gerne ha en nr2 snart, men jeg vil gerne vente med at gå i gang til Oliver er 2 år

Og jeg kunne godt tænke mig en dreng til

Anmeld

4. april 2012

Kofoed.

Vi skal bestemt have flere og det er skam allerede planlagt hvornår, hvordan vi vil klare det og så videre, men da svigerinde er her inde, så bliver det holdt tæt til kroppen. Jeg vil så gerne have en dreng, puha, da jeg fik afvide vi ventede to piger må jeg ærligt indrømme, at jeg blev noget skuffet, men vil da ikke af med anastasia, bare lige venter med hende til sidst, men sådan er det jo.

Frygter bare der bliver trillinger næste gang, vi bliver drillet med det og tvillinger er der stor sandsynlig for, så det er vi forberedt på.

Anmeld

4. april 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Hej september piger 

- Jeg elsker virkelig Oliver så forbandet højt, og bliver mere og mere forelsket i den lille glade gut for hver dag der går 

Og så kan man selvfølgelig ikke undgå at tænke på at han da skal ha en lillesøster eller lillebror, når man kan elske én så højt, hvad så med to 

Og blir da helt skruk ved tanken  MEN, jeg (vi) skal nyde ham lang tid endnu, hvor det kun er ham. Og ingen søskende

Knus Rikke 

Jeg vil rigtig rigtig gerne ha en til om nogle år!  Desværre er min kæreste af stik modsat holdning og har nok med 1 barn!  .. men lad os nu se.. når William begynder at fare rundt og snakke, så vil han sikkert gerne Lige nu nyder vi tresomheden!

Pt sys jeg det er MEGET hårdt. William er 29 uger, han er helt vanvittig humørsvingende og nægter at spise noget som helst, hyler og skriger ofte.. MEN! Self også glade stunder når man leget med ham ... så pt er det fint med en, hihi!

Den kærlighed du beskriver er helt vild - det er slet ikke til at forstå man kan ha så meget looooove for et lille væsen!!

Anmeld

4. april 2012

Ka+Ma=Be

Årh, jeg er SÅ splittet! 

Min kærlighed til Benjamin er også ubeskrivelig stor!  Og tanken om, ikke at skulle være gravid og have en baby igen er helt ulidelig. 

Men jeg kan slet slet ikke forestille mig at have to, og sætte Benjamin "i anden række". Om ikke andet, så for en tid 

Jeg tror jeg ser tiden an - det bliver nok nemmere at bestemme sig, når Benjamin er større

Mathias vil jo gerne have en til - og gerne en pige  Jeg vil nok gerne have en dreng mere hvis det skulle være

Anmeld

5. april 2012

TrineMine86

jeg føler mig allerede super klar til at skal have en mere 

men jeg vil dog gerne have en 2-3 år imellem Magnus og nr 2, nu nyder jeg bare at have Magnus - men må indrømme at jeg er ret skruk, især efter at 2 veninder er gravide - jeg vil også være gravid igen hehe '

tror også min skrukhed skyldes at Magnus er sådan et nemt barn, han sover igennem HVER nat, sover gode lange lurer om dagen og græder sjældent - havde nok ikke været skruk hvis jeg ikke fik sovet om natten osv hihi 

Anmeld

5. april 2012

maryjane

Bumbum, synes det er svært hehe. Har hænderne fulde, men så alligevel .... er liiiiiiidt misundelig på andre gravide osv. Men SKAL jeg være fornuftig så ved jeg at der skal gå nogle år, ellers tror jeg det bliver for presset, også økonomisk. Men man kan da godt gå at drømme om en mere, indrømmet. Og oveni det er min mave fyldt med ar, og ved slet ikke om det har en betydning hvis man nu skulle blive gravid lidt for hurtigt igen. Kort og godt: intet er planlagt men regner ikke med hun er den sidste 

Anmeld

5. april 2012

akskovmose

Jo der er helt bestemt kærlighed nok til mere end et barn.. Jeg kan huske det fra vi kun havde vores ældste søn, jeg havde de samme følelser da vi ventede nr 2.. Og jo der er kærlighed i massevis, og lige meget til alle sine børn.. Jeg har 4 dejlige børn, og elsker dem alligevel lige højt.. Der er 1 år og 11 mdr fra nr 1 til nr 2.. 2 år og 2 mdr fra nr 2 til nr 3 og 4 år og 9 mdr fra nr 3 til nr. 4. Der gik noget længer inden Valdemar, grundet vi syntes vi havde hænderne fulde med 3 relativ små børn.. Elsker børn og babyer men nu er det slut, skal sterilliseses d 3. Maj det et selvfølgelig med blandede følelser, med den helt rigtige beslutning.. 

Anmeld

6. april 2012

Trolde_mor

RiUL skriver:

Hej september piger 

Knus Rikke 

Uhh hvor kan jeg nikke genkendende til det du skriver.

Og tror det bliver helt fantastisk at elske 2 børn så meget

Her har vi fra vi mødt hinanden været enige om at vi vil have 3 børn.

Jeg har så hele tiden sagt at jeg ikke vil at der er for stor aldersforskel på de to første, da vi 3 fætter/kusine-søskendepar på min fars side, alle har mellem 3 og 4 år mellem os, og ingen af os kunne med vores søster/bror, før den ene rundede 20'erne.. Altid slåskampe osv.

Og det ønsker jeg ikke for vores børn, så derfor ville jeg gerne have under 3 år.

Der bliver 20 mdr.'s forskel på Kian og hans lillesøster, hvilket vi er super glade for - de kommer til at få så meget glæde af hinanden og vil som små nok på trods af kønsforskel, kunne lege samme lege / have samme fokus på en masse ting

Der er 2 mdr. til termin, og fanger da stadig mig selv i at tænke, om jeg har nydt vores dejlige dreng nok, men samtidig med, må jeg også tænke, at jeg nok altid vil føle det sådan, og at det er nu eller aldrig..

Det er bare så fantastiske at føle alt den kærlighed til sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.