Den er da ikke positiv den her vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

babymus77

Anonym skriver:

Tak, det er jeg glad for!

Kender jeg godt hvis det ikke lige er tidspunktet man ønsker;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

4kløver

Jeg ville ha taget en ny med det samme.

Anmeld

4. april 2012

Kay

der er rest farve der ikke er kommet med ud... bare rolig... havde den været posetiv havde stregen været lige som kontrol stegen og ikke mere end en ½ centimeter fra kontrol stregen

Anmeld

4. april 2012

Becks

Anonym skriver:

I kan trykke for at se den i stor.. Har ikke prøvet strimmeltest før. Men den er da negativ, den her ikke? Den der svage streg, sidder den ikke det forkerte sted? Undskyld dumt spørgsmål.

Kære ano..

Det er slet ikke for at gøre dig nervøs, men er jeg den eneste der kan se en anden streg?

Jeg har taget en screenshot af dit billede, og vist det med en blå pil..

Jeg skal ikke kunne sige, om det er fordi jeg ligger ned og skærmen dermed også står anderledes... Som sagt er det ikke for at gøre dig nervøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2012

Tvillingemor80

Becks skriver:

Kære ano..

Det er slet ikke for at gøre dig nervøs, men er jeg den eneste der kan se en anden streg?

Jeg skal ikke kunne sige, om det er fordi jeg ligger ned og skærmen dermed også står anderledes... Som sagt er det ikke for at gøre dig nervøs

Jeg kan også se en anden streg

Anmeld

4. april 2012

Becks

Tvillingemor90 skriver:

Jeg kan også se en anden streg

Så er det ikke bare mig

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Kære ano..

Hmm bum bum.. Synes ikke den var der da jeg stod med testen i hånden. Ser lige om ikke min mens kommer - Jeg er blevet angrebet af forkølelsessår i aften, det gør jeg gerne op til mens

Anmeld

4. april 2012

Becks

Anonym skriver:

Hmm bum bum.. Synes ikke den var der da jeg stod med testen i hånden. Ser lige om ikke min mens kommer - Jeg er blevet angrebet af forkølelsessår i aften, det gør jeg gerne op til mens

din mens er på vej

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

din mens er på vej

Tak Ellers er det heller ikke jordens undergang.. Men vores datter er kun 6 måneder, så synes det er lige vel tidligt.. Og kan ikke få et års fødselsklip mere på min uddannelse, så ved ikke hvad jeg gør hvis og såfremt. Men det er nok meget usansynligt jeg er med rogn!

Anmeld

4. april 2012

Becks

Anonym skriver:

Tak Ellers er det heller ikke jordens undergang.. Men vores datter er kun 6 måneder, så synes det er lige vel tidligt.. Og kan ikke få et års fødselsklip mere på min uddannelse, så ved ikke hvad jeg gør hvis og såfremt. Men det er nok meget usansynligt jeg er med rogn!

Kan sagtens følge dig, og især når du ikke er "sikret" penge under barslen... Så hellere vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.