Den er da ikke positiv den her vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.350 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

I kan trykke for at se den i stor.. Har ikke prøvet strimmeltest før. Men den er da negativ, den her ikke? Den der svage streg, sidder den ikke det forkerte sted? Undskyld dumt spørgsmål.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

MissTas

Anonym skriver:

I kan trykke for at se den i stor.. Har ikke prøvet strimmeltest før. Men den er da negativ, den her ikke? Den der svage streg, sidder den ikke det forkerte sted? Undskyld dumt spørgsmål.

det vil jeg absolut mene, da stregerne ikke kommer så langt fra hinanden .. har de hvert fald ikke gjort på strimmel teste jeg har brugt..

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

det vil jeg absolut mene, da stregerne ikke kommer så langt fra hinanden .. har de hvert fald ikke gjort på strimmel teste jeg har brugt..

Pyha, godt

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

jeg vil mene den er negativ... stregen du har på billedet vil jeg skyde på at være der hvor testen er "Samlet" det er der hvor urin feltet stopper tror jeg...

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

jeg vil mene den er negativ... stregen du har på billedet vil jeg skyde på at være der hvor testen er "Samlet" det er der hvor urin feltet stopper tror jeg...

Tak! Gudskelov

Anmeld

4. april 2012

LR85

synes (desværre) ikke den ser positiv ud.

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

synes (desværre) ikke den ser positiv ud.

Det er ikke desværre, jeg ønsker IKKE at være gravid nu! Undrede mig bare over ikke at have fået min mens i p-pille pausen

Anmeld

4. april 2012

babymus77

Vil også mene den er negativ!!

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Vil også mene den er negativ!!

Tak, det er jeg glad for!

Anmeld

4. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Det er ikke desværre, jeg ønsker IKKE at være gravid nu! Undrede mig bare over ikke at have fået min mens i p-pille pausen

okay det er godt. Håber snart du får den, ellers må du lige teste om 2-3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.