alder ved dåb/navngivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Muhmi

Kay skriver:

var det hårdt at så som ny mor med lille bebs og "fest" planer??

Det synes jeg ikke... Og vi stod selv for madlavning og alt det andet... Det er ikke mere stressende/hårdt end man gør det til, synes jeg Meget af det gælder om hvordan man planlægger tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Kay

Kofoed. skriver:

Vi holdt dåb 7 dage før hun blev 2 måneder og det var fint nok, hun sov igennem det meste og vi havde stress nok, så når hun var oppe, gav vi hende til gæsterne. Det eneste problem var, at hun havde tigerspring natten til tirsdag, altså halvanden døgn efter festen, det træk tænder ud og tænk nu hvis hun havde det netop den dag, puha.

Held og lykke med det.

puhh ha ja det kan jeg godt se...

Anmeld

4. april 2012

Kay

Nitz - <3 David skriver:

Nej det er jo lige det.. Min mor har endda lavet justeringer på den.. (det er en kjole mig og alle mine søskende er døbt i..) Min mor har kun fået børn der vejede over 3500g ved fødslen Så vi har alle vejet over 5 kg når vi er blevet døbt.. Den kjole vi er døbt i er en kjole i to dele.. en slags lang nederdel.. og så en trøje/overdel over.. Men overdelen svarede til en str. 62.. Og David er pt. kun i str 56.. Så min mor har strikket en rigtig sød kjole der går over den inderste kjole

ja det kan jeg godt se...  men godt at i har fundet en løsning

Anmeld

4. april 2012

Kay

Muhmi skriver:

Det synes jeg ikke... Og vi stod selv for madlavning og alt det andet... Det er ikke mere stressende/hårdt end man gør det til, synes jeg Meget af det gælder om hvordan man planlægger tingene

dejligt at høre

Anmeld

4. april 2012

L&V

Kay skriver:

vi skal til at finde dato til hvornår vi skal holde navngivnings fest... for ellers er vores beboerhus ikke ledigt...

og så tænkte jeg på hvornår blev jeres døbt/navngivet?

og hvad oplevede i af fordele/ulemper ved jeres valg??

til jer der har flere børn er det muligt at vælge forskellige

Laura blev døbt den 18 dec og er fra den 24 sep. Så hun var de her tre måneder og jeg var så træt af det sku være der men kirken lukkede i et stykke tid så vi var lidt tvungen til det Hun var bare alt for lille til at ha lyst til alt det, ingen fast rytme eller noget og med en amme baby der bare er træt og mange mennesker blev det bare en dag der sku overståes, desværre

Anmeld

4. april 2012

Bshizzle

Jeg har svaret over de 6 mdr  

Dog har jeg lige været oppe ved præsten med navngivnings papirerne  

Vi har simpelhen haft så meget at se til både familie mæssigt og firma mæssigt, at vi ikke har kunne finde en weekend til en dåb. 

Men nu skal vi lige flytte i det nye hus og så finder vi en dåbsdato inden August nok. 

Anmeld

4. april 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

ja hvis man har specielle ønsker må man nogæle gange vente lidt ekstre...

oplevede du nogen stor forskel på at der var en måned forskel??

Vil sige ja. Da theis kun var næsten 2 mdr sov han stadig meget og der var mere tid og opmærksomhed til gæsterne hvor Theo var næsten de 3 mdr og vågen meget

Anmeld

4. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Laura blev døbt den 18 dec og er fra den 24 sep. Så hun var de her tre måneder og jeg var så træt af det sku være der men kirken lukkede i et stykke tid så vi var lidt tvungen til det Hun var bare alt for lille til at ha lyst til alt det, ingen fast rytme eller noget og med en amme baby der bare er træt og mange mennesker blev det bare en dag der sku overståes, desværre

øv det er jeg ked af at høre

Anmeld

4. april 2012

Kay

Bshizzle skriver:

Jeg har svaret over de 6 mdr  

Dog har jeg lige været oppe ved præsten med navngivnings papirerne  

Vi har simpelhen haft så meget at se til både familie mæssigt og firma mæssigt, at vi ikke har kunne finde en weekend til en dåb. 

Men nu skal vi lige flytte i det nye hus og så finder vi en dåbsdato inden August nok. 

Anmeld

4. april 2012

Kay

hannetheis skriver:

Vil sige ja. Da theis kun var næsten 2 mdr sov han stadig meget og der var mere tid og opmærksomhed til gæsterne hvor Theo var næsten de 3 mdr og vågen meget

hvis du skulle/skal havde nr. 3... hvad ville du så vælge og hvorfor??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.