Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lullaby skriver: Jeg kan bare ikke skaffe den. hverken apoteket eller matas har den. :-(
Jeg kan bare ikke skaffe den. hverken apoteket eller matas har den. :-(
Føtex har clearblue
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bilka har Clearblue - og jeg tror da også, at Føtex har dem? Jep, der var én ovenover, der var hurtigere end mig, så det har de
Føtex og bilka har clearblue teste og lukker vist først kl 22 og 24 i aften pga påsken. Ellers ring til lægen og sig du vil testes. Tror ikke jeg ville kunne gå gennem påsken uden at vide noget
Rockertand skriver: Lægens graviditetsteste er identiske med dem, der kan købes på nettet - faktisk KAN du købe lægens teste på nettet (kasette). Lægen kan - hvis der er indikation for det - tage 2 HCG-blodprøver, så man kan se, om der er tilfredsstillende stigning i tallet, hvis den første test er under 5, så er man ikke gravid og vil typisk ikke blive tilbudt flere.
Lægens graviditetsteste er identiske med dem, der kan købes på nettet - faktisk KAN du købe lægens teste på nettet (kasette).
Lægen kan - hvis der er indikation for det - tage 2 HCG-blodprøver, så man kan se, om der er tilfredsstillende stigning i tallet, hvis den første test er under 5, så er man ikke gravid og vil typisk ikke blive tilbudt flere.
Nå ja selvf.. Men tænkte bare det lettere hos lægen, ogs bar for at være helt sikker på man gør det "rigtigt" osv. :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128