Åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Lullaby

Min svigermor fik den geniale ide, at fordi den var så svag i mandags at jeg skulle tage en ny idag. Og det gjorde jeg så og nu er den negativ. Den samme test som i mandags. Er der nogen der ved hvad der sker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Maise86

Lullaby skriver:

Min svigermor fik den geniale ide, at fordi den var så svag i mandags at jeg skulle tage en ny idag. Og det gjorde jeg så og nu er den negativ. Den samme test som i mandags. Er der nogen der ved hvad der sker??

Åh nej dog 

Hvor langt skulle du være henne efter beregningerne?

Anmeld

4. april 2012

Lullaby

Maise86 skriver:

Åh nej dog 

Hvor langt skulle du være henne efter beregningerne?

5+3.

Anmeld

4. april 2012

Maise86

Lullaby skriver:

5+3.

Ved ikke helt hvad jeg skal skrive.. Men har du prøvet med en mere? Hvis du stadig ikke har mens og sådan, så ville jeg sate på at det var en dum test du har taget nu her og satse på at du er gravid!

Anmeld

4. april 2012

Gaia

Prøv lige at tage en clearblue eller kontakt lægen for evt. Blodprøve. Måske det har være en bio graviditet. I såfald vil du nok snart begynde at bløde igen. Hvis ikke og testen stadig viser neg. Så synes jeg du skal snakke med din læge. 

Anmeld

4. april 2012

Rockertand

Lullaby skriver:

Prøv at tage en ny, det er forhåbentligt en fejl.

Krydser for en fin positiv test til dig.

Anmeld

4. april 2012

cecilie1984

Prøv at tage en clearblue test.

Anmeld

4. april 2012

Isaac's mor

Tag til lægen, de kan gi dig de bedste tester..

Jeg tog omk. 4-5 tester da jeg var i uge 5 eller 6 og 3 af dem var negative, men jeg er altså i uge 30+5 den dag idag.. Så man kan ikk altid regne med de lorte tester..

Og slet ikk når du ikk er så langt henne, så tag det roligt, måske er den positiv alligevel!

Krydser fingre for jer!

Anmeld

4. april 2012

Lullaby

Jeg kan bare ikke skaffe den. hverken apoteket eller matas har den. :-(

Anmeld

4. april 2012

Rockertand

Sophie.Hammershøy skriver:

Tag til lægen, de kan gi dig de bedste tester..

Jeg tog omk. 4-5 tester da jeg var i uge 5 eller 6 og 3 af dem var negative, men jeg er altså i uge 30+5 den dag idag.. Så man kan ikk altid regne med de lorte tester..

Og slet ikk når du ikk er så langt henne, så tag det roligt, måske er den positiv alligevel!

Krydser fingre for jer!

Lægens graviditetsteste er identiske med dem, der kan købes på nettet - faktisk KAN du købe lægens teste på nettet (kasette).

Lægen kan - hvis der er indikation for det - tage 2 HCG-blodprøver, så man kan se, om der er tilfredsstillende stigning i tallet, hvis den første test er under 5, så er man ikke gravid og vil typisk ikke blive tilbudt flere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.