Hjæææælp.. (udflåde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger, håber nogle af jer lige vil smide en lille kommentar 

Omkring ægløsning, skulle man gerne få oget tykt gennemsigtigt udfløde (så sæden kan leve længere) MEN, det er har aldrig, kan huske jeg i starten da jeg fik men. havde det, men jeg har ikke haft det i virkelig mange år!

Er der andre der oplever dette? skal jeg være bekymret? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

l.kjoeller

Tror det er meget forskelligt hvor meget man har fra gang til gang og tror ikke du af den grund skal være bange for ikke at have ægløsning hvis det er hvad du spørger om? Jeg har aldrig kunne se på mit udflåd om jeg har ægløsning og den er regelmæssig

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Tror det er meget forskelligt hvor meget man har fra gang til gang og tror ikke du af den grund skal være bange for ikke at have ægløsning hvis det er hvad du spørger om? Jeg har aldrig kunne se på mit udflåd om jeg har ægløsning og den er regelmæssig

tusind tak fordi du tog dig tid til at svare 

det gav lidt ro i sindet 

Anmeld

4. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

tusind tak fordi du tog dig tid til at svare 

det gav lidt ro i sindet 

Det var skam så lidt:-)

Anmeld

4. april 2012

babymus77

Jeg havde ikke det der berømte udflåd, ihvertfald kun så lidt at det ikke var at lægge mærke til:-) Er i dag 24+1 så det kan godt lade sig gøre alligevel.... Jeg tror tilgengæld, at jeg havde ægløsning før man normalt har en måned, så tá og sexe hver 2 dag lige fra mens stopper:-) Så burde i fange datoen;-) Held og lykke;-)

Anmeld

4. april 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej piger, håber nogle af jer lige vil smide en lille kommentar 

Omkring ægløsning, skulle man gerne få oget tykt gennemsigtigt udfløde (så sæden kan leve længere) MEN, det er har aldrig, kan huske jeg i starten da jeg fik men. havde det, men jeg har ikke haft det i virkelig mange år!

Er der andre der oplever dette? skal jeg være bekymret? 

Kan huske jeg havde det da jeg var helt ung inden p-pillestart... Så gik lidt i panik da jeg smed dem og der på intet tidspunkt kom den berømte fertile udflåd. Men blev sjovt nok gravid i første hug 

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg havde ikke det der berømte udflåd, ihvertfald kun så lidt at det ikke var at lægge mærke til:-) Er i dag 24+1 så det kan godt lade sig gøre alligevel.... Jeg tror tilgengæld, at jeg havde ægløsning før man normalt har en måned, så tá og sexe hver 2 dag lige fra mens stopper:-) Så burde i fange datoen;-) Held og lykke;-)

det råd vil jeg helt sikkert følge Tak..

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Kan huske jeg havde det da jeg var helt ung inden p-pillestart... Så gik lidt i panik da jeg smed dem og der på intet tidspunkt kom den berømte fertile udflåd. Men blev sjovt nok gravid i første hug 

pyyha, det jeg glad for at høre, og tillykke med det har du født?

Anmeld

4. april 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

pyyha, det jeg glad for at høre, og tillykke med det har du født?

Yup - knægten er knap 7 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.