negativ clear blue men positiv strimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2012

ekebiv

Tog idag en meget svag positiv strimmel test. Jeg har testet med disse test før og ved hvordan de ser ud som negative. Min mand kunne ane stregen men var ikke sikker. Jeg havde så en clear blue digital liggende og tog den for så kunne han da se det "sort på hvidt" men den skrev ikke gravid. Stregen på strimlen kom inden for tiden. Jeg forventer (ikke) mens fra idag til fredag så der er nogel dage at løbe på endnu )

Men er der nogen der har oplevet positiv strimmel og negativ CB?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

132319

Jeg tog en Clear Blue to dage før mens som viste "Ikke gravid" og 3 dage efter tog jeg en almindelig test, der viste to streger. 

Anmeld

4. april 2012

Karoline27

hej. 

jeg tog en strimmel i sidste uge som viste negativ. 

jeg er dog i tvivl om det er rigtig eller ej, da jeg har de fleste tegn på at være gravid. vi brugte godt nok kondom, og  han træk sig ud inden han kom. er der chance for at jeg er gravid.

håber virkelig at nogle kan hjælpe

Anmeld

4. april 2012

TWT

ekebiv skriver:

Tog idag en meget svag positiv strimmel test. Jeg har testet med disse test før og ved hvordan de ser ud som negative. Min mand kunne ane stregen men var ikke sikker. Jeg havde så en clear blue digital liggende og tog den for så kunne han da se det "sort på hvidt" men den skrev ikke gravid. Stregen på strimlen kom inden for tiden. Jeg forventer (ikke) mens fra idag til fredag så der er nogel dage at løbe på endnu )

Men er der nogen der har oplevet positiv strimmel og negativ CB?

billede?

Anmeld

4. april 2012

bette bebs

Juliane27 skriver:

hej. 

jeg tog en strimmel i sidste uge som viste negativ. 

jeg er dog i tvivl om det er rigtig eller ej, da jeg har de fleste tegn på at være gravid. vi brugte godt nok kondom, og  han træk sig ud inden han kom. er der chance for at jeg er gravid.

håber virkelig at nogle kan hjælpe

tror hvis det er mere psykologisk end det fysiologisk du er gravid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.