Hvordan med de aborter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er første gangs gravid og er pt 10+1. Jeg går sådan og venter på jeg bliver indkaldt til nf så jeg kan få af se hvad der gemmer sig derinde eller om der overhovedet er noget?! Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken om der nu er et lille  der blinker..

Men hvordan er det med de (s****) aborter. Hvor ofte kommer man til nf hvor fosteret så er dødt.. Jer der har været igennem en abort hvordan fandt i ud af det og hvor langt var i henne`?

Håber der er nogle der kan give et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er første gangs gravid og er pt 10+1. Jeg går sådan og venter på jeg bliver indkaldt til nf så jeg kan få af se hvad der gemmer sig derinde eller om der overhovedet er noget?! Jeg kan simpelthen ikke slippe tanken om der nu er et lille  der blinker..

Men hvordan er det med de (s****) aborter. Hvor ofte kommer man til nf hvor fosteret så er dødt.. Jer der har været igennem en abort hvordan fandt i ud af det og hvor langt var i henne`?

Jeg tog til en ekstra scanning fordi jeg skulle til NF d 22 december og det var et lidt træls tidspunkt hvis der var noget galt. Jeg var 10+5 men Desværre var der ikke hjerteblink og det havde der ikke været fra jeg var 8+6.

Anmeld

3. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kender faktisk ikke statestikken... Men risikoen for abort er 2% hvis man har set -blink efter uge 8! ... Jeg har prøvet det én gang, var til scanning i uge 9, hvor alt så perfekt ud, var så til nf, hvor han syntes fosteret var mindre end det burde! Med masser af liv, men den var lille..! En uge senere var der ikke noget liv mere.. Var 14+0.. Men det sker altså ikke særlig ofte! ... Og jeg tror da at din lille spire er fuld af liv

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg tog til en ekstra scanning fordi jeg skulle til NF d 22 december og det var et lidt træls tidspunkt hvis der var noget galt. Jeg var 10+5 men Desværre var der ikke hjerteblink og det havde der ikke været fra jeg var 8+6.

Uhh ja det er lige præcis det jeg frygter Er ked af at høre det endte sådan for dig! Men hvor må det være trist at man regner med alt er som det skal være - men nej! Du havde ikke blødt eller noget som helst?

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg kender faktisk ikke statestikken... Men risikoen for abort er 2% hvis man har set -blink efter uge 8! ... Jeg har prøvet det én gang, var til scanning i uge 9, hvor alt så perfekt ud, var så til nf, hvor han syntes fosteret var mindre end det burde! Med masser af liv, men den var lille..! En uge senere var der ikke noget liv mere.. Var 14+0.. Men det sker altså ikke særlig ofte! ... Og jeg tror da at din lille spire er fuld af liv

Er ked af at høre du ogs¨har oplevet dette  Men ja lige min frygt! Men ja håber godt nok du har ret at den lille har det perfekt Tanken om den ikke har det gør mig helt trist!

Anmeld

3. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Er ked af at høre du ogs¨har oplevet dette  Men ja lige min frygt! Men ja håber godt nok du har ret at den lille har det perfekt Tanken om den ikke har det gør mig helt trist!

Det er jo desværre ikke sådan noget man selv er herre over jeg har lært at tænke positivt omkring det, og ser det sådan: at det er naturen som har truffet et svært valg for mig, og skilt et sygt foster fra!

Anmeld

3. april 2012

Ciss

Hej piger

Jeg var 10 uger på vej, da det skete. Ikke til at tage fejl af. Blod og smerter.

Til lykke med graviditeten! Sålænge, du har det fint, tror jeg, det forholdsvis usædvanligt, om der er noget galt.

Anmeld

3. april 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Uhh ja det er lige præcis det jeg frygter Er ked af at høre det endte sådan for dig! Men hvor må det være trist at man regner med alt er som det skal være - men nej! Du havde ikke blødt eller noget som helst?

Jeg havde ingen tegn på at der skulle være nget galt overhovedet. Udover en lille stemme inde i hovedet tror jeg  jeg mener... et eller andet fik mig til at betale for den ekstra scanning så måske jeg vidste det uden at vide det  MEN!!!!! Det nytter ikke noget at bekymrer sig en hel masse, vi kan allligevel ikke gøre fra eller til )

Hilsen en der har været ved at skide en snemand igennem begge graviditeter og som helt sikkert også kommer til at bekymrer sig gul og blå næste gang

Anmeld

4. april 2012

Flowers

Jeg har været gravid 2 gange, begge endte med aborter. Den første aborterede jeg i uge 8, hvor fosteret var uge 6, her havde jeg været inde og træne noget dans, og havde det rigtigt skidt, hvor jeg senere begyndte at bløde. Nr. 2 var der ingen blødning, lidt grønlig udflåd og ellers en dårlig mavefornemmelse, udskrabning uge 10, foster som var uge 8. (havde her set hjerteblink uge 7). Det skal lige siges at min den sidste havde kromosomfejl, så der var en god grund

Anmeld

4. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har prøvet at have en MA. Året før jeg fik Isabella var jeg gravid og var indkaldt til NF-scanning. Jeg troede alt var perfekt, men det var det ikke. Til scanningen kunne de ikke se et foster, så jeg havde tabt det. Jeg kan ikke huske lige præcis hvor langt jeg var henne. Men 6 mrd. efter var vi til NF igen, og der lå Isabella og sprællede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.