Øv hvor er hun bare sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2009

Lullaby

Ja nu er Izabella den der er så sur. Fra hun kommer hjem til hun kommer i seng. Intet er godt nok og alt er galt. Feks til aftensmaden idag var tallerknen forkert. Gaflen var for stor, hun ville ikke have glas, der var for lidt mælk i bagefter for meget, der var gult på kartoflerne som hun i øvrigt ikke kunne lide og grønt i kødet som adr kom ud igen med det værste steen og stoffer ansigt man kunne tænke sig. Og jeg håber bare så meget det går over snart for det er bare så hårdt at lave sund og lækker mad med en der vrænger på næsen før det overhovedet er smagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Mormilla

Anja Nørreslet skriver:

Ja nu er Izabella den der er så sur. Fra hun kommer hjem til hun kommer i seng. Intet er godt nok og alt er galt. Feks til aftensmaden idag var tallerknen forkert. Gaflen var for stor, hun ville ikke have glas, der var for lidt mælk i bagefter for meget, der var gult på kartoflerne som hun i øvrigt ikke kunne lide og grønt i kødet som adr kom ud igen med det værste steen og stoffer ansigt man kunne tænke sig. Og jeg håber bare så meget det går over snart for det er bare så hårdt at lave sund og lækker mad med en der vrænger på næsen før det overhovedet er smagt

Okay det er ja da ked af at høre at i har haft sådan en dålig dag!!! Håber at det snart går over!!!

Her er lige et stort fra mig...

Anmeld

7. april 2009

Miamaja

Anja Nørreslet skriver:

hehe.. ja vi glemmer helt hvordan vi var som born... kender det godt naar guldklumpen har dage hvor alt er forkert - det er ikke nemt at vaere mama der

Anmeld

22. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Hejsa.

Dette problem har vi også haft herhjemme med vores datter på 4½ år. Der var efterhånden ikke noget der var godt nok til hende. På et tidspunkt blev vi bare enormt trætte af at høre på det, da det udadtil lyder som en snotforkælet unge, der har magten i hjemmet ;-) Når vores datter brokkede sig ved f.eks. aftensmaden, så var der en konsekvent hver gang! Det kunne bla. være, at hun fik ren besked på, at hun kunne gå ind på sit værelse indtil hun kunne tale/opfører sig ordentligt. Det har taget rigtig lang tid, mange kræfter og meget energi, men hun er tilgengæld også blevet en anden pige idag (heldigvis) :-)

Anmeld

22. december 2009

<3

Lyder som en typisk "NEJ!-dag" Dem har vi også De går over igen ved en 5-6 års alderen og kommer så igen når de bliver teenager

Når jeg synes det er slemt, tager jeg det som en forberedelse til teenagekonflikterne

Nogengange virker noget så simpelt som "jeg kan godt forstå at du synes det er forfærdeligt at (indsæt det forfærdelige her) men det gør ikke noget at (indsæt det forfærdelige her), pyt med det"

Pøj pøj!

Anmeld

22. december 2009

betski

Kirle skriver:

Lyder som en typisk "NEJ!-dag" Dem har vi også De går over igen ved en 5-6 års alderen og kommer så igen når de bliver teenager

Når jeg synes det er slemt, tager jeg det som en forberedelse til teenagekonflikterne

Nogengange virker noget så simpelt som "jeg kan godt forstå at du synes det er forfærdeligt at (indsæt det forfærdelige her) men det gør ikke noget at (indsæt det forfærdelige her), pyt med det"

Pøj pøj!

Hmm går de over ved 5-6 års alderen. I hvert fald ikke her. Synes da kun det taget til. Hun bliver mere og mere bevidst om, hvad hun mener og er bestemt ikke bleg for at sige det. Min datter kan have dag, hvor alt er træls for hende. Men i stedet for at lade hende rende rundt og være mut, så spørger jeg ind til, hvorfor hun er mut/sur. Vi snakker meget om tingene her, og jeg accepterer ikke, at hun skal sætte en dårlig stemning. Det er selvfølgelig ok at have en dårlig dag, men man skal stadig huske der er andre til stede

Anmeld

22. december 2009

Honningblomst

_musen_ skriver:

Hmm går de over ved 5-6 års alderen. I hvert fald ikke her. Synes da kun det taget til. Hun bliver mere og mere bevidst om, hvad hun mener og er bestemt ikke bleg for at sige det. Min datter kan have dag, hvor alt er træls for hende. Men i stedet for at lade hende rende rundt og være mut, så spørger jeg ind til, hvorfor hun er mut/sur. Vi snakker meget om tingene her, og jeg accepterer ikke, at hun skal sætte en dårlig stemning. Det er selvfølgelig ok at have en dårlig dag, men man skal stadig huske der er andre til stede

Min søn er blevet 7 år og han kan stadig få mig op i det røde felt....jeg tror det handler om barnet og dets temperament og sind..min den store der bliver 13 år har været det nemmeste barn og er det satdig...så tja..jeg glæder mig over jeg kun har en Bertram herhjemme... og hvor er han tit til salg..

Anmeld

22. december 2009

betski

Eva skriver:

Min søn er blevet 7 år og han kan stadig få mig op i det røde felt....jeg tror det handler om barnet og dets temperament og sind..min den store der bliver 13 år har været det nemmeste barn og er det satdig...så tja..jeg glæder mig over jeg kun har en Bertram herhjemme... og hvor er han tit til salg..

Hehe nej det er vist ikke så meget med alderen at gøre. Men deres personlighed. Mange af episoderne, kan jeg genkende fra mig selv, da jeg var barn (og til tider stadig &nbsp Så ingen panik her. Men vi snakker meget om, at vores humør kan svinge og at man ikke altid kan være i super godt humør - heller ikke jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.