akupunktur og zoneterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Hejj  

Vi har nu prøvet at blive gravide i rigtiiiiiiiiig laaaaaaaaaaaangtid nu. 

Vi har fået tid en zoneterapi og akupunktur nu.. 

Hvad er jeres erfaring med det? Både posiv og negativ. Og blev i gravide? 

Knus M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

bette bebs

Et af vores vennepar prøvede også læææææææææææænge at blive gravid uden resultat. Han er uddannet zoneterapeut og så blev de enige om at det kunne da ikke skade at kan prøvede at behandle hende. Og vupti, så var hun gravid

Så hvis jeg ikke bliver gravid inden for et år, skal jeg da lige forbi hans briks.

Læste et eller andet sted at akkupunktører og zonetarapeuter kan få gang i en ordentlig cyklus, når/hvis ÆL udebliver, og det er derfor det kan hjælpe. Så hellere det end medicin, synes jeg

Anmeld

3. april 2012

Håber

Nu spørger jeg sikkert dumt men hvad sker der ved sådan en zoneterapi og akupunktur. Vi har prøvet i flere år at få et barn og er i gang med pregnyl men det hjælper hellere ikke.

Kun da godt tænke mig og vide lidt om det der zoneterapi og akupunktur for vil så gerne have en baby

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Da vi var på 3. forsøg med ICSI valgte vi begge at gå til akupunktur, og det hjalp åbenbart, for jeg blev gravid og vi fik en skøn dreng

Denne gang har vi også begge været en (del) tur(e) på akupunktørens briks, og jeg blev jo også gravid i første omgang, men tabte det igen. Så nu har min zoneterapeut taget fat i min livmoder også, hende gik jeg ellers hos for hovedpine, men kan hun hjælpe os lidt på vej med en ny graviditet, så tager jeg gerne imod den behandling også

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Takker for svar  

Håber flere vil skrive noget om det  

Anmeld

3. april 2012

Røverdatter

Altså jeg blev ikke gravid pga. zoneterapi, men min far er zoneterapeut så kender en del til det. Han satte fx. min fødsel igang da jeg var gået 14 dage over tiden, så dér virkede det da Og han har "kureret" mig for flere forskellige 'sygdomme', forkølelse, hoste osv.

Jeg kan kun anbefale det! Og akupunktur skulle også være rigtig godt.

Kroppen er inddelt i energipunkter, og det er det akupunktører og zoneterapeuter arbejder ud fra.. og det virker

Anmeld

3. april 2012

Malthes mor

Jeg har brugt zoneterapi i forskellige forbindelser bl.a. til at blive gravid.

Vi havde også forsøgt at få nummer to i over et år. Var endda forbi en gynækolog, hvor min mands sædkvalitet blev målt, den var fin. Så det var mig, den var gal med. Og efter  to mdr i behandling blev jeg gravid. Oven i at det virkede for mig, så var det også super behageligt og afslappende.

Et godt råd er at du skal tage en RAB registeret behandler, for så går DANMARK ind og dækker en %-del af betalingen.

Det samme gælder for akupunktørne:-)

Anmeld

3. april 2012

(august)

Hej

Vi var også længe om at få vores første barn og igennem ICSI behandling i et år. Snakkede så med nogle venner som har været det samme igennem og de anbefalede akupunktur. Det prøvede vi så til vores sidste forsøg. Jeg fik behandlinger ca 2 uger inden ægudtagning også igen 2 gange på dagen for ægoplægning, en gang før og en gang efter, også blev jeg også gravid.

Jeg kan kun anbefale det. Det satte i hvert fald så meget gang i hele mit system at jeg blev gravid første gang vi prøvede...endda uden hjælp fra hospitaler

Håber virkelig det lykkes for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.