Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

TR

Masig skriver:

Nej men det lader til at dit er blevet opdaget tidligt og der bliver holdt lidt øje med det.. Tror man skal gå med det i mange måneder før der kan ske noget, hvis der overhovedet sker noget... det er jo meget normalt at man får blærebetændelse som gravid, så tror ikke det er så skadeligt igen...

Håber du har ret .. Synes bare det øv , at man ringer i utide for at høre om de lige vil tag en prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Masig

TR skriver:

Håber du har ret .. Synes bare det øv , at man ringer i utide for at høre om de lige vil tag en prøve

Jeg har også bedt om at blive testet et par gange fordi jeg mistænkte der var noget, men var der så ikke... Hellere en gang for meget end en gang for lidt og min læge er sådan en der ikke tester automatisk ved graviditetsundersøgelser og sådan, så man er nødt til at bede om det....

Anmeld

4. april 2012

TR

Masig skriver:

Jeg har også bedt om at blive testet et par gange fordi jeg mistænkte der var noget, men var der så ikke... Hellere en gang for meget end en gang for lidt og min læge er sådan en der ikke tester automatisk ved graviditetsundersøgelser og sådan, så man er nødt til at bede om det....

Okay men et eller andet sted er det jo os derfor de er der .. Jeg har næsten ikk sovet i nat , så store smerter har jeg i underlivet ;/

Anmeld

4. april 2012

Masig

TR skriver:

Okay men et eller andet sted er det jo os derfor de er der .. Jeg har næsten ikk sovet i nat , så store smerter har jeg i underlivet ;/

øv bøv det lyder ikke sjovt.... Jeg har ondt om aftenen og ved ikke rigtig hvordan jeg skal ligge, men synes ikke det er nær så slemt om natten og om morgenen hvor alting har fået lov at slappe af natten over, har jeg heldigvis ikke ondt nogle steder...

Men det er da træls du skal have det sådan...

Anmeld

4. april 2012

TR

Masig skriver:

øv bøv det lyder ikke sjovt.... Jeg har ondt om aftenen og ved ikke rigtig hvordan jeg skal ligge, men synes ikke det er nær så slemt om natten og om morgenen hvor alting har fået lov at slappe af natten over, har jeg heldigvis ikke ondt nogle steder...

Men det er da træls du skal have det sådan...

- det heller ikk så slemt nu som i nat så håber det bare var det

Anmeld

4. april 2012

Masig

TR skriver:

- det heller ikk så slemt nu som i nat så håber det bare var det

Det må vi håbe, ellers er det da ret træls hvis det skal vare ved...

Anmeld

4. april 2012

TR

Masig skriver:

Det må vi håbe, ellers er det da ret træls hvis det skal vare ved...

Ja helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.