Hvad kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

TR

Masig skriver:

Hehe jeg bliver ikke nervøs over selve slimen, men når man står og laver et eller andet og man kan mærke det løber ud af en, ligesom når man havde sin mens og kunen mærke blodet løb ud, så er jeg altså nødt til lige at smutte ud og tjekke om det nu er blod eller bare udflåd hehe....

Det er ret klamt, men åbenbart bare sådan det skal være...

Det lyder vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Masig

TR skriver:

Det lyder vildt

Ja tror også jeg er temmelig hårdt ramt hehe... Men det stopper vel forhåbentlig igen...

Anmeld

3. april 2012

l.kjoeller

TR skriver:

Jeg snakkede lige med min læge i forbindelse med blærebetændelse og der fortalt jeg om det i nat og der spurgt hun bare om jeg havde feber og det har jeg ikk .. Så sagde hun ikk mere så blev der snakket óm blærebetændelse fordi jeg tror jeg har det igen ..

Så det sikkert ikke noget af betydning:-)

Anmeld

3. april 2012

TR

Masig skriver:

Ja tror også jeg er temmelig hårdt ramt hehe... Men det stopper vel forhåbentlig igen...

Det må vi da håbe ..

jeg er bare nervøs for at bette fisen har det som den skal , når man døjer sådan med f.eks. blærebetændelse ..

Anmeld

3. april 2012

TR

l.kjoeller skriver:

Så det sikkert ikke noget af betydning:-)

om vi ikk håbe .. Men bliver sku nervøs ..

Anmeld

3. april 2012

Masig

TR skriver:

Det må vi da håbe ..

jeg er bare nervøs for at bette fisen har det som den skal , når man døjer sådan med f.eks. blærebetændelse ..

Hvis den bliver behandlet i tide, burde det ikke give nogle problemer for babyen

Anmeld

3. april 2012

l.kjoeller

TR skriver:

nem

om vi ikk håbe .. Men bliver sku nervøs ..

Ja man bliver nemt bekymret

Anmeld

3. april 2012

TR

Masig skriver:

Hvis den bliver behandlet i tide, burde det ikke give nogle problemer for babyen

Det jo ikk til at vide hvor lang tid man har gået med det inden man finder ud af det jo ;/

Anmeld

3. april 2012

TR

l.kjoeller skriver:

Ja man bliver nemt bekymret

Ja helt vildt

Anmeld

3. april 2012

Masig

TR skriver:

Det jo ikk til at vide hvor lang tid man har gået med det inden man finder ud af det jo ;/

Nej men det lader til at dit er blevet opdaget tidligt og der bliver holdt lidt øje med det.. Tror man skal gå med det i mange måneder før der kan ske noget, hvis der overhovedet sker noget... det er jo meget normalt at man får blærebetændelse som gravid, så tror ikke det er så skadeligt igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.