Så fik jeg det med - tur på sygehuset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Gaia

B&J skriver:

øv øv med alle de plukveer og men godt den lille inde i maven har det godt

håber da snart der sker noget så kunne se du er sat til her i april ihh hvor spænde sender lige noget veestøv

Tusinde tak .Ja håber også der sker noget, men øv at livmoderhalsen stadig var tre cm igår. Så er der jo laaaang vej igen. Håber vestøvet kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

B&J

Gaia skriver:

Tusinde tak .Ja håber også der sker noget, men øv at livmoderhalsen stadig var tre cm igår. Så er der jo laaaang vej igen. Håber vestøvet kan hjælpe 

ja der er noget vej men ja håber det går stærkt

Anmeld

3. april 2012

Muffin_girl

Gaia skriver:

Nå men altså havde natten til igår og i forgårs haft mange mavesmerter. Endte med at ringe til den vagthavende jm. De ville godt se mig til tjek. De var forøvrigt super søde.  Nå men altså vel mødt på sygehuset, fik jeg kørt en kurve. Den viste fin hjertelyd, dog lidt høj pga. Jeg ikke havde drukket nok ( påvirker åbenbart babyen). Så til datterens store begejstring fik vi serveret saftevand. Nå men altså fik taget urinprøve, blodtryk, temp osv. Havde desværre fået blærebetændelse og christ det kan dælme mærkes. Er smadder øm i venstre side. Nå men har fået pencillin og er velhjemme. Hav nogle virkelig kraftig. Plukveer igår. På kurven nåede flere af dem over 55 og en enkel var på 100. Den trak også tænder. Nå men altså livmoderhalsen er stadig tre cm, så fødsel ikke undervejs. Kan selvf. Nå at ske meget og plukveer så kraftige må jo gøre et eller andet. Nå men det var lige min dag igår

Godt at det ikke var "værre" God bedring

Anmeld

3. april 2012

Muffinmus

ked af at sige det, men sådan har begge mine andre graviditeter været...med kraftige plukveer og gerne regelmæssige, især om aftenen i flere uger før fødslen:-)

Og lige inden jeg fødte havde jeg været på msn med en og siddet og brokket mig endnu en gang over det lede plukveer og om de ikke snart kunne blive til veer...og vupti kl 22.30 kom første ve:-)

Men igen, der havde jeg nok haft de plukveer i 2-3 uger inden desværre:-)Men hun kom jo 38+0, så måske har de gjort et eller andet alligevel der hjalp:-)

Men ja, man kan jo håber de sætter skub i noget snart så, nogle er jo heldigere end jeg var med mine unger:-)

Har sjovt nok ikke helt så mange plukveer den her gang, så går sikkert over tid

Sender en potion vestøv til Viborg og så må vi se om det hjælper:-)

Anmeld

4. april 2012

Gaia

MariaE skriver:

ked af at sige det, men sådan har begge mine andre graviditeter været...med kraftige plukveer og gerne regelmæssige, især om aftenen i flere uger før fødslen:-)

Og lige inden jeg fødte havde jeg været på msn med en og siddet og brokket mig endnu en gang over det lede plukveer og om de ikke snart kunne blive til veer...og vupti kl 22.30 kom første ve:-)

Men igen, der havde jeg nok haft de plukveer i 2-3 uger inden desværre:-)Men hun kom jo 38+0, så måske har de gjort et eller andet alligevel der hjalp:-)

Men ja, man kan jo håber de sætter skub i noget snart så, nogle er jo heldigere end jeg var med mine unger:-)

Har sjovt nok ikke helt så mange plukveer den her gang, så går sikkert over tid

Sender en potion vestøv til Viborg og så må vi se om det hjælper:-)

Ja ved også godt jeg nok ikke skal regne med det helt store. Bare plukveerne gør noget. Lidt nedtur at have haft så kraftige plukveer inæsten 24 timer og så er livmoderhalsen stadig tre cm. It's a long way home. Nå men håber de laver lidt. Jeg havde mens smerter igen i nat...ak ak begynder at savne en smertefri nat. Please lad plukveerne gøre et arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.