Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå men altså havde natten til igår og i forgårs haft mange mavesmerter. Endte med at ringe til den vagthavende jm. De ville godt se mig til tjek. De var forøvrigt super søde. Nå men altså vel mødt på sygehuset, fik jeg kørt en kurve. Den viste fin hjertelyd, dog lidt høj pga. Jeg ikke havde drukket nok ( påvirker åbenbart babyen). Så til datterens store begejstring fik vi serveret saftevand. Nå men altså fik taget urinprøve, blodtryk, temp osv. Havde desværre fået blærebetændelse og christ det kan dælme mærkes. Er smadder øm i venstre side. Nå men har fået pencillin og er velhjemme. Hav nogle virkelig kraftig. Plukveer igår. På kurven nåede flere af dem over 55 og en enkel var på 100. Den trak også tænder. Nå men altså livmoderhalsen er stadig tre cm, så fødsel ikke undervejs. Kan selvf. Nå at ske meget og plukveer så kraftige må jo gøre et eller andet. Nå men det var lige min dag igår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gaia skriver: Nå men altså havde natten til igår og i forgårs haft mange mavesmerter. Endte med at ringe til den vagthavende jm. De ville godt se mig til tjek. De var forøvrigt super søde. Nå men altså vel mødt på sygehuset, fik jeg kørt en kurve. Den viste fin hjertelyd, dog lidt høj pga. Jeg ikke havde drukket nok ( påvirker åbenbart babyen). Så til datterens store begejstring fik vi serveret saftevand. Nå men altså fik taget urinprøve, blodtryk, temp osv. Havde desværre fået blærebetændelse og christ det kan dælme mærkes. Er smadder øm i venstre side. Nå men har fået pencillin og er velhjemme. Hav nogle virkelig kraftig. Plukveer igår. På kurven nåede flere af dem over 55 og en enkel var på 100. Den trak også tænder. Nå men altså livmoderhalsen er stadig tre cm, så fødsel ikke undervejs. Kan selvf. Nå at ske meget og plukveer så kraftige må jo gøre et eller andet. Nå men det var lige min dag igår
Sikke da en dag, men dejligt at de fandt ud af hvad der var galt
Jeg vil da lige heppe lidt på de plukkeveer, så de kan vokse sig frem til at blive gode og brugbare veer
Ville ikke gøre noget. Har smadder ondt i venstre side, og hver gang han bevæger sig gør det bare mere ondt. Æv æv lidt ondt af mit selv pt.
øv da osse.... men håber da at de plukveer får sat noget igang der inde
Kay skriver: øv da osse.... men håber da at de plukveer får sat noget igang der inde
Må indømme det var lidt nedtur at få at vide at livmoderhalsen stadig var tre cm lang . Men derfor kan den jo godt ret hurtigt rykke sig op, så har da et lille håb om at føde inden terminen. Jm mente dog at pga. At jeg gik over tid med den første, var der en god sandsynlighed for at jeg ville gøre det igen.... Håber jeg ikke passer på mig
Gaia skriver: Må indømme det var lidt nedtur at få at vide at livmoderhalsen stadig var tre cm lang . Men derfor kan den jo godt ret hurtigt rykke sig op, så har da et lille håb om at føde inden terminen. Jm mente dog at pga. At jeg gik over tid med den første, var der en god sandsynlighed for at jeg ville gøre det igen.... Håber jeg ikke passer på mig
nej det kan jeg godt forstå du ikke har lyst til...
Nå lige snakket med afdelingen. Ikke blærebetændelse alligevel det jo godt. Ulempe/fordel det er så sandsynligvis kraftige plukveer som giver smerterne og gøre legimenterne meget ømme. Skulle dog kontakte dem igen hvis jeg oplevede at det blev værre. Skal måske regne med at jeg ikke får det helt godt før efter jeg har født...fuuck altså livmoderhalsen er stadig tre cm lang! Og med plukveer der kommer jævnt i op til 24 timer med konstant smerte, så er to-tre uger sku lang tid at vente.
Jeg sender lige noget ve støv i din retning.
øv øv med alle de plukveer og men godt den lille inde i maven har det godt
håber da snart der sker noget så kunne se du er sat til her i april ihh hvor spænde sender lige noget veestøv
Janni. skriver: Jeg sender lige noget ve støv i din retning.
Tak Vestøvet modtages med kyshånd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128