Har et lille problem med min ellers fantastiske bonus datter 
I denne weekend var hende og hendes far hjemme og sove hos mig hele weekenden så hun kunne prøve at sove der inden hendes far flytter ind hos mig om 14 dages tid.
Hun er 4 og så har jeg en kat som er meget god til børn han hverken bider eller kradser hende og hun har været rigtig god ved ham hidtil... Indtil den her weekend... Jeg tør simpelthen ikke lade hende være i et rum alene med ham af angst for at HAN skulle komme til skade. Hun plejer at være meget blid ved ham men så sent som i eftermiddags slog hun ham i hovedet med en sko fordi han bed i et snørre bånd (nåede ikke at stoppe hende før det var forsent).. Og i går havde hun leget inde i mit soveværelse hvor han havde lagt og sovet på sengen.. Ikke noget vi normalt tænker over for hun plejer at lade han sove. Men jeg var så taget ned og handle imens min kæreste var hjemme. Og da jeg kommer hjem høre jeg at min kæreste havde fundet hende hvor hun havde taget låget til min vaske kurv, lagt den oven på katten og sat sig selv oven på låget bagefter...!!!! 
Og hun har slået han flere gange i løbet af weekenden med noget af hans lege tøj.. Og når vi har sagt til hende at det må hun ikke så virker det som om vi taler for døve ører for hun lytter overhovedet ikke, eller også lytter hun 2 sek og 5 min efter er hun over ham en gang til.. Er så bange for at hvis jeg ikke holder øje konstant at der så skulle ske et eller andet med katten.. Han svare overhovedet ikke igen selvom hun er så hård ved ham.. Er så bange for at han pludselig brækker et eller andet og skal på dyrehospitalet pga at hun ikke kan forstå at han ikke er lege tøj :s
Help me er virkelig fustreret, hendes far kan heller ikke få hende til at høre efter :s
Anmeld