Nogen der har en idé....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

.....

Sådan et slags udslæt får jeg også imens jeg står under badet, og så går det væk omkring 2 minuter efter at jeg er stået ud af badet. Får det altid oppe ved brystet omkring kavaler gangen.. Jeg har bare lært at leve med det, det går alligevel hurtigt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Steph_Laurits

Strawberry skriver:

Sådan et slags udslæt får jeg også imens jeg står under badet, og så går det væk omkring 2 minuter efter at jeg er stået ud af badet. Får det altid oppe ved brystet omkring kavaler gangen.. Jeg har bare lært at leve med det, det går alligevel hurtigt væk

Mit er der tit i laaaaang tid.
Men ja, da heller ikke noget der ondt. Kunne blot være der var gode bud

Anmeld

18. april 2012

.....

StephanieJ skriver:

Mit er der tit i laaaaang tid.
Men ja, da heller ikke noget der ondt. Kunne blot være der var gode bud

Underligt . Men så længe der ikke er noget generende som sådan ved udslættet, er det nok ikke så alvorligt

Anmeld

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StephanieJ skriver:

.....til hvad dette kunne være?

Havde i lørdags været i bad inden vi skulle ud af døren til fødselsdag.

Jeg havde brugt nøjagtig sammen ting i badet og efter som jeg plejer, men lige pludselig så jeg sådan ud i hovedet (der er et billede af hver kind).

Hvad kan det være?

Min kæreste begyndte at tale om at jeg måske kunne være allergisk overfor de produkter?
Men jeg har jo brugt dem MANGE gange før - og det er ikke hvergang jeg ser sådanne ud (har det nogen gange på mine overarme også, men ikke hvergang jeg har været i bad)

Nogen bud?

kommer an på hvor varmt der her været. Jeg får det nogle gange også.

Anmeld

1. september 2012

Musse21

StephanieJ skriver:

Det sagde manden også "Du er måske allergisk overfor vand"

Detter er med sikkerhed ikke vandeksem...
Har det selv og det kommer som små bobler (vabel agtig) med væske i som springer og så bliver det vand eksem

Anmeld

1. september 2012

Stivdie

StephanieJ skriver:

L.....til hvad dette kunne være?

Havde i lørdags været i bad inden vi skulle ud af døren til fødselsdag.

Jeg havde brugt nøjagtig sammen ting i badet og efter som jeg plejer, men lige pludselig så jeg sådan ud i hovedet (der er et billede af hver kind).

Hvad kan det være?

Min kæreste begyndte at tale om at jeg måske kunne være allergisk overfor de produkter?
Men jeg har jo brugt dem MANGE gange før - og det er ikke hvergang jeg ser sådanne ud (har det nogen gange på mine overarme også, men ikke hvergang jeg har været i bad)

Nogen bud?

Jeg får også nogen gange noget der minder om, men i mit tilfælde er det, hvis min hud har været meget kold, så temperaturforskellen bliver stor.
Ellers synes jeg lidt, det kunne ligne nældefeber, det er også røde plamager evt med knopper, som nogle gange flytter sig rundt på kroppen. Der er mange årsager til nældefeber, prøv evt at google det. Vandeksem er muligvis en afart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.