Nogen der har en idé....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Darling<3

StephanieJ skriver:

Kan det ikke være, for hader at gå i bad der er for varmt.

Disse billeder er taget 2-3 timer efter - så fatter det ikke

Så læs hvad jeg skriver - har selv det samme

Hvis du spørger din læge af, vil h*n sige at det er en Nils orm for vandallergi - jeg spurgte min læge i torsdags og viste ham mine billeder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Steph_Laurits

Darling<3 skriver:

Så læs hvad jeg skriver - har selv det samme

Hvis du spørger din læge af, vil h*n sige at det er en Nils orm for vandallergi - jeg spurgte min læge i torsdags og viste ham mine billeder!

Må prøve at spørge dem ad.

Men hvad kan man lige gøre ved det så??

Anmeld

3. april 2012

grinny

Nu lagde jeg lige mærke til at du skrev at du ikke havde brugt den creme i lørdags som du plejer at bruge bagefter. Jeg har vand allergi og jeg SKAL bruge den fede uparfumeret creme fra matas hver gang jeg har været i bad ellers kommer jeg til at sådan ud som du gør på billedet, så måske kan det hænge sammen på den måde?

Du har jo nok ikke opdaget det før fordi du normalt bruger cremen, så hvis du en dag har tid og lyst  så prøv at gå i bad uden og bruge cremen og se om det samme sker

Anmeld

3. april 2012

Steph_Laurits

grinny skriver:

Nu lagde jeg lige mærke til at du skrev at du ikke havde brugt den creme i lørdags som du plejer at bruge bagefter. Jeg har vand allergi og jeg SKAL bruge den fede uparfumeret creme fra matas hver gang jeg har været i bad ellers kommer jeg til at sådan ud som du gør på billedet, så måske kan det hænge sammen på den måde?

Du har jo nok ikke opdaget det før fordi du normalt bruger cremen, så hvis du en dag har tid og lyst  så prøv at gå i bad uden og bruge cremen og se om det samme sker

Når jeg bruger cremen er det stortset altid kun i panden og på næsen da det er der jeg får tør hud efter badet.

Så det burde jo ikke have noget at sige på mine kinder?
Får det som sagt også af og til på mine overarme i små plamager.
Kan ikke finde noget mønster, for uanset hvad jeg gør - så er det forskelligt om det kommer ved den ene eller anden gang.

Anmeld

3. april 2012

grinny

StephanieJ skriver:

Når jeg bruger cremen er det stortset altid kun i panden og på næsen da det er der jeg får tør hud efter badet.

Så det burde jo ikke have noget at sige på mine kinder?
Får det som sagt også af og til på mine overarme i små plamager.
Kan ikke finde noget mønster, for uanset hvad jeg gør - så er det forskelligt om det kommer ved den ene eller anden gang.

Hmm, så er det et godt spørgsmål 

Ved ikke hvad det kan være så, det lyder mærkeligt at det bare sådan flytter sig, men ja, som de andre siger så må du vidst en tur til lægen med dit billede  

Anmeld

3. april 2012

MyBigWish

StephanieJ skriver:

Det sagde manden også "Du er måske allergisk overfor vand"

Jeg har vandeksem på mine hænder, hvis jeg har dem for meget i vand slår jeg også ud ligesom dine kinder.. 

Anmeld

3. april 2012

Maja88

sådan har jeg det også nogengange når jeg bruger den creme jeg bruger hver dag.. så lige pludselig ser jeg sådan ud..

Anmeld

3. april 2012

Steph_Laurits

grinny skriver:

Hmm, så er det et godt spørgsmål 

Ved ikke hvad det kan være så, det lyder mærkeligt at det bare sådan flytter sig, men ja, som de andre siger så må du vidst en tur til lægen med dit billede  

Syntes nemlig også det er vildt sært.
De burde jo være ét sted og så havet et mønster for hvornår det kommer. Men nej

Anmeld

3. april 2012

Steph_Laurits

MyBigWish skriver:

Jeg har vandeksem på mine hænder, hvis jeg har dem for meget i vand slår jeg også ud ligesom dine kinder.. 

Må prøve at vise dem til lægen - syntes det er underligt

Anmeld

3. april 2012

Steph_Laurits

Maja88 skriver:

sådan har jeg det også nogengange når jeg bruger den creme jeg bruger hver dag.. så lige pludselig ser jeg sådan ud..

Underligt

Må til æ'dowder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.