Kongmulle skriver:
Kære Ts
Man skal aldrig nøjes. Aldrig.
Jeg tænker om du nogensinde har vendt tingene på hovedet?
Du skriver i elsker hinanden MEGET højt, jeg tillader mig så at spørge, HVAD er det ved ham du elsker? Og HVAD er det ved dig han elsker?
For mig og mange andre, er det naturligt at ville være sammen med den man elsker. Men når du siger han ikke vil giftes, ikke vil flytte sammen, ikke vil have børn, så er han slet ikke klar til at binde sig på nogen måde. Det er muligt han holder af dig,men jeg tror ikke på han føler den store svimlende kærlighed.
HVIS man elsker med hele sit hjerte, kan man jo slet ikke undvære. Man kan slet ikke forestille sig IKKE at være sammen med den anden.
Jeg tror du er mere bange for det ukendte på "den anden side" end du er vild med ham. Sådan lidt "jeg ved hvad jeg har,men ved ikke hvad jeg får" agtigt.
Og du skal aldrig nogensinde nøjes med det.
Jeg syntes du skal tænke dig rigtig godt om og overveje hvorfor du holder fast i ham. Du virker ikke spor lykkelig og det har du helt sikkert fortjent
Du er mere end velkommen til at sende en pb hvis du bare har brug for en at snakke med.
Han er en stor drenge-røv. Og vi elsker hinanden, og han kan ikke undvære mig. Vi har lige været fra hinanden i en månede, og det gik slet ikke.
Men det går heller ikke, at blive i et forhold hvor tingene bare ikke ændre sig, eller udvikler sig.
Men du har ret; han vil ikke binde sig - men han vil heller ikke undvære mig.
Der skal tænkes meget igennem, og så må den rette beslutning snart melde sig for mig.
Det her er ikke til at holde ud, og jeg føler inderst inde i mit hjerte, at jeg skal nøjes. At jeg ikke kan få en mand som vil tage faderrollen 100%, og som vil give mig det jeg drømmer om. Ægteskab, og børn og flytte sammen.
Min kæreste er nok først klar når han er over 30, og der gider jeg nok ikke starte forfra med en lille nummer, når min pige så er ved at være en stor pige..
Hmm :-(