Skriftestolen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Rikkeas

foto på lærred skriver:

Jeg er ikke helt med. Du føler du skal NØJES men du elsker ham overalt på verden? Er det fordi han ikke vil giftes og have børn? For jeg tænker, at normalt når man nøjes er det jo tit fordi man ikke elsker personen og så bare "nøjes" selv om man bliver i forholdet.

Tænker på om du elsker ham så meget som du siger, hvis han ikke kan give dig alt det du ønsker, i ofte skændes og han ikke er overfor din datter som du ønsker?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærreder, uglewallstickers, invitationer til dåb.

Jeg forstår godt hvad du mener, og jeg kan godt se, at det lyder besværligt.

Ja, jeg elsker ham, for han er en god person, og har gjort mange gode ting for mig - men i og med at vi ikke er hver vores sted, og nok ikke bliver det foreløbig, ja så føler jeg, at jeg skal nøjes.

Nøjes med at være sammen med en fyr, jeg og min pige elsker, men som ikke vil give mig det jeg drømmer om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Rikkeas

Kongmulle skriver:

Kære Ts

Man skal aldrig nøjes. Aldrig.

Jeg tænker om du nogensinde har vendt tingene på hovedet?

Du skriver i elsker hinanden MEGET højt, jeg tillader mig så at spørge, HVAD er det ved ham du elsker? Og HVAD er det ved dig han elsker?

For mig og mange andre, er det naturligt at ville være sammen med den man elsker. Men når du siger han ikke vil giftes, ikke vil flytte sammen, ikke vil have børn, så er han slet ikke klar til at binde sig på nogen måde. Det er muligt han holder af dig,men jeg tror ikke på han føler den store svimlende kærlighed.

HVIS man elsker med hele sit hjerte, kan man jo slet ikke undvære. Man kan slet ikke forestille sig IKKE at være sammen med den anden.

Jeg tror du er mere bange for det ukendte på "den anden side" end du er vild med ham. Sådan lidt "jeg ved hvad jeg har,men ved ikke hvad jeg får" agtigt.

Og du skal aldrig nogensinde nøjes med det.

Jeg syntes du skal tænke dig rigtig godt om og overveje hvorfor du holder fast i ham. Du virker ikke spor lykkelig og det har du helt sikkert fortjent

Du er mere end velkommen til at sende en pb hvis du bare har brug for en at snakke med.

Han er en stor drenge-røv. Og vi elsker hinanden, og han kan ikke undvære mig. Vi har lige været fra hinanden i en månede, og det gik slet ikke.

Men det går heller ikke, at blive i et forhold hvor tingene bare ikke ændre sig, eller udvikler sig.

Men du har ret; han vil ikke binde sig - men han vil heller ikke undvære mig.

Der skal tænkes meget igennem, og så må den rette beslutning snart melde sig for mig.

Det her er ikke til at holde ud, og jeg føler inderst inde i mit hjerte, at jeg skal nøjes. At jeg ikke kan få en mand som vil tage faderrollen 100%, og som vil give mig det jeg drømmer om. Ægteskab, og børn og flytte sammen.

Min kæreste er nok først klar når han er over 30, og der gider jeg nok ikke starte forfra med en lille nummer, når min pige så er ved at være en stor pige..

Hmm :-( 

Anmeld

4. april 2012

foto på lærred

rikkeas skriver:

Nøjes med at være sammen med en fyr, jeg og min pige elsker, men som ikke vil give mig det jeg drømmer om.

Anmeld

4. april 2012

Muffin_girl

rikkeas skriver:

Sådan tænker jeg også virkelig nu

Det er så svært, kæft det svider indeni..

Kan jeg godt forstå  

Anmeld

22. april 2012

Ilya

Når du skriver at du elsker ham så højt som du gør, synes jeg ikke det lyder som om, det er dig der nøjes. Derimod er det nok nærmere din datter der må nøjes med en substitut af en far, som er der, men ikke helt lever op til faderrollen.

Så spørgsmålet du nok bør stille dig selv, er vel nærmere, om du ønsker at din datter skal tvinges til at nøjes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.