når brysterne ødelægger selvtilliden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

jydeinden

rikkeas skriver:

Det offentlige kan godt dække det med maveskindet, men ang bryster - ihvertfald bryst forstørrende, det dækker det offentlige desværre ikke, selvom det smadre én psykisk.

Been there.....

det er ikke alle de dækker med mht maveskindet.. og brysterne dækker de ganske rigtigt kun hvis der er tale om bryst reduktion, eller andet der generer en så meget så det forhindrer en i at arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Rikkeas

jydeinden skriver:

det er ikke alle de dækker med mht maveskindet.. og brysterne dækker de ganske rigtigt kun hvis der er tale om bryst reduktion, eller andet der generer en så meget så det forhindrer en i at arbejde.

Derfor jeg skrev: kan godt dække'' - ikke at de gør

Anmeld

2. april 2012

jydeinden

rikkeas skriver:

Derfor jeg skrev: kan godt dække'' - ikke at de gør

hehe kan du have ret i.. for kender selv til et tilfælde, hvor manden har tabt rigtigt mange kg, rigtigt hurtigt.. og han har nu rigtigt meget maveskind, men han kan ikke få det dækket, da det maveskind han har ikke er massivt nok.

Anmeld

2. april 2012

Rikkeas

jydeinden skriver:

hehe kan du have ret i.. for kender selv til et tilfælde, hvor manden har tabt rigtigt mange kg, rigtigt hurtigt.. og han har nu rigtigt meget maveskind, men han kan ikke få det dækket, da det maveskind han har ikke er massivt nok.

Jeg kender så et andet tilfælde; en af mine veninder tabte sig efter graviditeten men maven trak sig ikke ind.

Hendes hang med omkring de 7 eller over cm, og gik til lægen, hvor hun fik at vide, at når hun havde fået de børn hun sku have, så ville lægen gerne hjælpe hende. Så vi opfattede det som en operation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.