Anonym skriver:
det er nu 8 måneder siden jeg har født og er for længst stoppet med at amme... sagen er at jeg er 21 år gammel og har strækmærker på mine bryster og de hænger meget, mine ''brystvorter'' hænger nærmest nedaf.. ikke engang min kærste må se eller røre ved dem, jeg væmmes ved at se dem . og kan ikke finde nogen BH'er der passer , det er ikke fordi de er store eller noget, men de hænger virkelig meget... jeg kan faktisk slet ikke holde det ud 
hvor meget skal dertil før man kan få ''hjælp'' til at få lavet sine bryster, altså har hørt noget om at man kan snakke med sin læge om det? eller er der ingen vej uden om og skal jeg så selv betale det?
Kære dig.
Jeg kender ALT for godt, når brysterne ødelægger selvtilliden! - 7 måneder efter fødslen var min barm fuldstændig forsvundet. Har altid været en spinkel pige, så havde ikke nogen stor barm før jeg blev gravid, men jeg blev ved med at tabe mig, og jeg kunne ikke amme til sidst, og min barm var skrækkelig. Jeg var flov, jeg væmmes, og som du selv har det nu, så måtte min kæreste ikke se eller røre mig dér.
Jeg gik grædende, ( seriøst grædende) til min læge, og bad om hjælp. Hun gloede dumt på mig, og sagde, at det offentlige ikke dækker den slags - mere.
Så jeg måtte selv punge ud med penge for at få lavet en brystforstørrende operation, men jeg gjorde det, og det var det HELE værd!
I dit tilfælde er det nok også bryst implantat der er den eneste gode løsning for dig.
Håber på at høre mere fra dig, og op med humøret! - Du er ikke den eneste.. 
Anmeld