Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: OH MY GOD ! Im in love Jeg elsker virkelig lyserød.. De kjoler du har langt ind er jo fantastiske !!!!!! WOWWWW.................. Håber du finder en...
OH MY GOD ! Im in love
Jeg elsker virkelig lyserød.. De kjoler du har langt ind er jo fantastiske !!!!!! WOWWWW..................
Håber du finder en...
Ja ikke ? Jeg eeelsker dem også!! Måske bliver det en af dem, jeg skal bare lige se om målene passer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLille skriver: Ja ikke ? Jeg eeelsker dem også!! Måske bliver det en af dem, jeg skal bare lige se om målene passer..
Krydser fingre for dig
MyLille skriver: Jeg har startet jagten på sesongens "bryllupskjole".. Som vanlig skal vi i 3-4 brylluper i sommer, men jeg synes det er svært at finde den perfekte kjole. Kunne godt tænke mig en kjole i 50-talsstil, da to af brylluperne vi skal i har et slags vintagetema.. Kender I nogle gode netbutikker?
Jeg har startet jagten på sesongens "bryllupskjole".. Som vanlig skal vi i 3-4 brylluper i sommer, men jeg synes det er svært at finde den perfekte kjole. Kunne godt tænke mig en kjole i 50-talsstil, da to af brylluperne vi skal i har et slags vintagetema..
Kender I nogle gode netbutikker?
tjek denne side...
http://www.lightinthebox.com/c/cocktail-dresses_2049
ønskebarn74 skriver: tjek denne side... http://www.lightinthebox.com/c/cocktail-dresses_2049
Tak Hold op hvor er der mange fede kjoler der inde Det er faktisk først nu jeg ser at der er reklame for den siden her på baby
MyLille skriver: Tak Hold op hvor er der mange fede kjoler der inde Det er faktisk først nu jeg ser at der er reklame for den siden her på baby
og priserne er overkommelige.. husk at måle dig grundigt..
ved godt det ikke er online....
men der ligger en vildt fed butik på istergade
den hedder Dixie Grey.. og sælger 50er kjoler
du kan så godt købe online..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128