Købe kjole online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. april 2012

MorEllen

Jeg har startet jagten på sesongens "bryllupskjole".. Som vanlig skal vi i 3-4 brylluper i sommer, men jeg synes det er svært at finde den perfekte kjole.
Kunne godt tænke mig en kjole i 50-talsstil, da to af brylluperne vi skal i har et slags vintagetema..

Kender I nogle gode netbutikker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

L&V

MyLille skriver:

Jeg har startet jagten på sesongens "bryllupskjole".. Som vanlig skal vi i 3-4 brylluper i sommer, men jeg synes det er svært at finde den perfekte kjole.
Kunne godt tænke mig en kjole i 50-talsstil, da to af brylluperne vi skal i har et slags vintagetema..

Det er jo godt nok ikke en netbutik men den er da lidt 50'er agtig hvis det var noget?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2012

MorEllen

Månsson skriver:

Det er jo godt nok ikke en netbutik men den er da lidt 50'er agtig hvis det var noget?

Hehe, ja jeg har faktisk set din salgsannonce Synes det er en rigtig flot kjole, både i stil og fasong, men jeg kunne bare tænkt mig noget andet end sort...

Anmeld

2. april 2012

L&V

MyLille skriver:

Hehe, ja jeg har faktisk set din salgsannonce Synes det er en rigtig flot kjole, både i stil og fasong, men jeg kunne bare tænkt mig noget andet end sort...

Det kan jeg nu godt forstå når det er sommer bryllupper.. Elsker bare den kjole

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

MyLille skriver:

Hvor meget må de koste ? Og størrelse ?  

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

MyLille skriver:

Jeg har fundet lidt

De her er fra denne side:

http://www.mondokaos.dk/product_info.php?cPath=54&products_id=1391&osCsid=2514443f7d8b4a7f209c46ecd2dcc927

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

MyLille skriver:

De er herfra:

http://www.dixiegrey.dk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=48

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

MyLille skriver:

Lige lidt flere

http://rockahula.dk/group.asp?group=7&sort=&page=4

Anmeld

2. april 2012

MorEllen

AalborgPigen skriver:

Lige lidt flere

http://rockahula.dk/group.asp?group=7&sort=&page=4

Wow, du har da fundet mange kjoler Fedt Her var det mange fine

Jeg har forestillet mig noget i denne stil..

Eller i denne stil...

De har simpelthen så mange fine vintagekjoler på etsy.com...! Det er jo bare så iriterende at de ikke findes i flere størelser...

Men tak for tine tip Jeg tager til mig all god inspitation

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

MyLille skriver:

Wow, du har da fundet mange kjoler Fedt Her var det mange fine

Jeg har forestillet mig noget i denne stil..

Eller i denne stil...

De har simpelthen så mange fine vintagekjoler på etsy.com...! Det er jo bare så iriterende at de ikke findes i flere størelser...

Men tak for tine tip Jeg tager til mig all god inspitation

OH MY GOD ! Im in love 

Jeg elsker virkelig lyserød.. De kjoler du har langt ind er jo fantastiske !!!!!! WOWWWW.................. 

Håber du finder en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.