tandpasta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Juniors mor

Jeg mener det er blevet diskuteret før, men jeg kan ikke rigtig huske det :(
Bruger i tandpasta? -ja, altså til børnene ;)
Julie har kun 2 tænder i undermunden - skal jeg børste dem med tandpasta...?

Helle - der synes det her er en dejlig gruppe, hvor der ikke er nogle der bliver overset (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Marco2

Nope. Tandplejeren siger at man først skal bruge tandpasta når kindtænderne kommer....

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

hvem er du? Jeg har aldrig set du har skrevet noget?

Tandpasta: JA! Bare en lillebitte smule.... :D

Marie

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Nope!

SPén idag sagde at man ikke skulle bruge det før de fik kindtænder.

Synes måske også det er lidt synd at de ikke kan spytte det kradsbørstige stads ud :)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

Nope. Tandplejeren siger at man først skal bruge tandpasta når kindtænderne kommer....

WHÅRT!! Frejas tandlæge sagde "ved første tand", der kan jo også sidde skidt på de almindelige tænder - guf for Karius og Baktus...

Hmmm, Helle - gør hva du føler for

Marie - der gør hvad jeg føler for

Anmeld

7. marts 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] hvem er du? Jeg har aldrig set du har skrevet noget? Tandpasta: JA! Bare en lillebitte smule.... :D Marie[/citat] Kan godt se at jeg er 402 indlæg bagud :'( Men tak fordi du svarede alligevel:D:D:D

Anmeld

7. marts 2008

Rasmine

Vi bruger det også.
Hvorfor sku man ikke det?

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Fik at vide at det ikke var nødvendigt før - Og at vand sagtens kunne klare det :)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Grynt

jeg bruger også tandpasta til Freja. Har altid fået at vide at man skal bruge det ved første tand. Nåhh men skal til tandlæge med hende den 25 marts så kan jeg da lige spørge ;)

Tror nu nok Bacons bette knøvs skal bruge det hvis han fortsætter med alle de lakrids piber ;) Hold k*ft han er bare søøøød som han sidder der smurt ind i det hele :))

Grynt og Freja nu med 3 tænder

Anmeld

7. marts 2008

Helle30

Vores sp siger, at det er ganske unødvendigt med tandpasta til de første bisser. Desuden har hun fortalt, at de dér børnetandpastaer smager så godt, at ungerne bare skynder sig at guffe stadset i sig. Hun har ligefrem hørt om et barn, der fik diarré af at spise tandpasta. - Det samme kan i øvrigt ske for os voksne, hvis vi sluger tandpasten.
Jeg er ret ligeglad med, om det skal være med eller uden, men så længe min sp siger sådan, så kan jeg da glæde mig over, at jeg kan spare den udgift.
Og nu vi taler om tandbørstning: prøv lige at stikke babyen tandbørsten og se, hvad der sker.
Den er hammer god til at klø gummer med, og Sofie ligner faktisk én, som aldrig har lavet andet end at børste tænder.

Hilsen Helle, som børster med vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.