Så starter jeg i Fitness World igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

Det samme her. Dog ikke holdtrænning da det ikke passer med mit skoleskema, så træner om morgen inden skole og efter, ja, der har jeg ikke tid. Men har 3 måneders sommerferie som starter til maj, så der skal der fuld skrue for holdtrænning og glæder mig meget, kan være til hårdt at tage afsted når man bare er alene og selv bestemmer tempoet. Regner med det kommer til at stå på alle de danse hold de har..

Hvis jeg skulle afsted alene kom jeg ALDRIG afsted .. Der har jeg simpelthen 0% disiplin.. 

Men syntes det er sejt du klarer det  

Men bliver godt med dansehold, dem elsker jeg bare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

SHERO

AalborgPigen skriver:

Hvis jeg skulle afsted alene kom jeg ALDRIG afsted .. Der har jeg simpelthen 0% disiplin.. 

Men syntes det er sejt du klarer det  

Men bliver godt med dansehold, dem elsker jeg bare  

Det er virkelig også svært, men ´møder sent 3 gange om ugen og min søns dagpleje er tæt på FW, så kan det ikke betale sig at tage hjem igen inden jeg møder så det hjælper lidt. Til sommer skal jeg træne med en klassekammerart så det blir skønt, og forhåbentlig kan jeg få kondi til at cykle de 8 km jeg har i skole så jeg slipper for at betale til FW... Meeen det er 4 km op af bakke hjem af, så det blir nok ikke før næste sommer heheh

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

Det er virkelig også svært, men ´møder sent 3 gange om ugen og min søns dagpleje er tæt på FW, så kan det ikke betale sig at tage hjem igen inden jeg møder så det hjælper lidt. Til sommer skal jeg træne med en klassekammerart så det blir skønt, og forhåbentlig kan jeg få kondi til at cykle de 8 km jeg har i skole så jeg slipper for at betale til FW... Meeen det er 4 km op af bakke hjem af, så det blir nok ikke før næste sommer heheh

Så bliver du ligesom skubbet der Det tror jeg kun er godt ... 

4 KM ! ! Puhhaa .. Det lyder dælme hårdt ... Det kunne jeg sku ikke. Ikke op af bakke 

Anmeld

2. april 2012

SHERO

AalborgPigen skriver:

Så bliver du ligesom skubbet der Det tror jeg kun er godt ... 

4 KM ! ! Puhhaa .. Det lyder dælme hårdt ... Det kunne jeg sku ikke. Ikke op af bakke 

Jahh, ville ønske jeg boede i københavn der er så fladt, århus er bare bakker, bakker og flere bakker men tør ikke cykle med trolden, er så bange for at vælte, så venter til han starter i børnehave i samme område..

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

Jahh, ville ønske jeg boede i københavn der er så fladt, århus er bare bakker, bakker og flere bakker men tør ikke cykle med trolden, er så bange for at vælte, så venter til han starter i børnehave i samme område..

Hahah Aalborg er sku ikke bedre Her er også sådan en dum bakke.. ORK ! Hvor i Aarhus bor du, hvis jeg må spørge ?

Kan jeg godt forstå du ikke tør.. Hellere vente  

Anmeld

2. april 2012

bobbles

AalborgPigen skriver:

SKønt Jeg skal selv træne med min søster og veninde.. Det er dejligt med støtte .. Så kan man bedre komme afsted  

ja så vidt muligt prøver vi at komme afsted hver dag

Anmeld

2. april 2012

SHERO

AalborgPigen skriver:

Hahah Aalborg er sku ikke bedre Her er også sådan en dum bakke.. ORK ! Hvor i Aarhus bor du, hvis jeg må spørge ?

Kan jeg godt forstå du ikke tør.. Hellere vente  

I syd byen, noget der hedder Stavtrup.. :-)

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

I syd byen, noget der hedder Stavtrup.. :-)

Okay  

Anmeld

2. april 2012

twinny

Yeeearh... Jeg er lige startet i sats med manden min... Han fik sgu lokket mig ned, selvom jeg ikk var meget for det....

Vi går ikk på nogle hold, men styrketræner...

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Yeeearh... Jeg er lige startet i sats med manden min... Han fik sgu lokket mig ned, selvom jeg ikk var meget for det....

Vi går ikk på nogle hold, men styrketræner...

Sejt i gør det sammen Gad jeg godt at vi kunne... Men manden er for doven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.