Så starter jeg i Fitness World igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Muffin_girl

Fra imorgen starter min træning igen, efter 1 ½ år med en masse trælse ting. Og jeg glæder mig som et lille barn..

Onsdag skal jeg til Mave/balle/lår og Stram op Jeg kommer til at kampsvede og døøøø laanngsomt .. Puhhah... 

Men det bliver sku godt

Nogle der er med på fitness world bølgen? Kan se det er meget populært  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Kloster

Super lækker at komme igang.

Er ikke i Fitness World, men har købt 4 mdr i det lokale motionscenter. De 4 mdr er snart færdig og jeg må ud på landevejene igen... Så forår og sol kom snart igen.................

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Kloster skriver:

Super lækker at komme igang.

Er ikke i Fitness World, men har købt 4 mdr i det lokale motionscenter. De 4 mdr er snart færdig og jeg må ud på landevejene igen... Så forår og sol kom snart igen.................

Ja det bliver bare så godt  

Løber ud eller ?

Anmeld

2. april 2012

tarkoflen

Jeg går også i FW, er ret glad for deres thai bo og bodyfit

God fornøjelse, det lyder til at du starter hårdt ud!

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Jeg går også i FW, er ret glad for deres thai bo og bodyfit

God fornøjelse, det lyder til at du starter hårdt ud!

Ja Bodyfit er også godt. Har gået der før  

Ja jeg kommer til at døøøøø ... Det bliver hårdt - men godt 

Anmeld

2. april 2012

Kloster

AalborgPigen skriver:

Ja det bliver bare så godt  

Løber ud eller ?

Nej jeg løber ikke ude om vinteren. Kan simpelthen slet ikke komme ud, når der er vintervejr. Så jeg køber gerne 4 mdr i motionscenter og nyder godt af, de fleste maskiner, de har der i perioden.

Ellers løber, cykler og går jeg og meget gerne - helst noget hver dag ell i hvert fald hver anden dag. Går der mere end 2 dage imellem hver træning, bliver jeg helt raskløs og savner det gigantisk meget og giver den total max gas, når jeg så kan træne igen.

Anmeld

2. april 2012

bobbles

AalborgPigen skriver:

Fra imorgen starter min træning igen, efter 1 ½ år med en masse trælse ting. Og jeg glæder mig som et lille barn..

Onsdag skal jeg til Mave/balle/lår og Stram op Jeg kommer til at kampsvede og døøøø laanngsomt .. Puhhah... 

Men det bliver sku godt

Nogle der er med på fitness world bølgen? Kan se det er meget populært  

jamen det er jeg  skal faktisk ned og træne her kl 18, jeg er begyndt at træne med min søster hun ville gerne støtte mig i at jeg kunne komme ned på 66 kg inden 15 maj, så går vi sammen og går næsten hver dag  elsker simpelthen at træne så får man os lige et afbræk af at være "husmor"

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Kloster skriver:

Nej jeg løber ikke ude om vinteren. Kan simpelthen slet ikke komme ud, når der er vintervejr. Så jeg køber gerne 4 mdr i motionscenter og nyder godt af, de fleste maskiner, de har der i perioden.

Ellers løber, cykler og går jeg og meget gerne - helst noget hver dag ell i hvert fald hver anden dag. Går der mere end 2 dage imellem hver træning, bliver jeg helt raskløs og savner det gigantisk meget og giver den total max gas, når jeg så kan træne igen.

Okay Så bliver det godt når solen titter frem igen  

Men godt at du har den entutiasme..  

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Frøken Christiansen skriver:

jamen det er jeg  skal faktisk ned og træne her kl 18, jeg er begyndt at træne med min søster hun ville gerne støtte mig i at jeg kunne komme ned på 66 kg inden 15 maj, så går vi sammen og går næsten hver dag  elsker simpelthen at træne så får man os lige et afbræk af at være "husmor"

SKønt Jeg skal selv træne med min søster og veninde.. Det er dejligt med støtte .. Så kan man bedre komme afsted  

Anmeld

2. april 2012

SHERO

Det samme her. Dog ikke holdtrænning da det ikke passer med mit skoleskema, så træner om morgen inden skole og efter, ja, der har jeg ikke tid. Men har 3 måneders sommerferie som starter til maj, så der skal der fuld skrue for holdtrænning og glæder mig meget, kan være til hårdt at tage afsted når man bare er alene og selv bestemmer tempoet. Regner med det kommer til at stå på alle de danse hold de har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.