opstramning af arme og lår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2012

bobbles

ja er jo nede og træne hvis jeg kan komme til det hver dag men hvad kan man gøre for at få de der mormor arme der bare hænger en masse fedt ved væk samt stramme lårene lidt ind, er begyndt på ro maskine er det noget der kan hjælpe?? håber der er nogen der har et svar på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

bobbles

2. april 2012

morbibi

Frøken Christiansen skriver:

ja er jo nede og træne hvis jeg kan komme til det hver dag men hvad kan man gøre for at få de der mormor arme der bare hænger en masse fedt ved væk samt stramme lårene lidt ind, er begyndt på ro maskine er det noget der kan hjælpe?? håber der er nogen der har et svar på det

Kender du krabbefodbold. Der hvor man kravler rundt med armene bag ryggen og løfter kroppen med hænder og fødder. Altså man sidder på numsen og lægger armene bag om og løfter sig op på hænder og fødder. Den er god for mormorarmene

Anmeld

2. april 2012

FrkZier

i mit fitness center har vi sådan en form for cykel for armene, den er skide god til vinkeskinken

Anmeld

2. april 2012

Francisca

du skal styrketræne, for at stramme op.

også er det godt du er på romaskinen, for det forbrænder fedt og strammer også op.

ellers skal du melde dig på motionsboksning det er det bedste så for du det hele på 1 gang

Anmeld

2. april 2012

bobbles

Francisca skriver:

du skal styrketræne, for at stramme op.

også er det godt du er på romaskinen, for det forbrænder fedt og strammer også op.

ellers skal du melde dig på motionsboksning det er det bedste så for du det hele på 1 gang

altså løfte vægte??

Anmeld

2. april 2012

bobbles

morbibi skriver:

Kender du krabbefodbold. Der hvor man kravler rundt med armene bag ryggen og løfter kroppen med hænder og fødder. Altså man sidder på numsen og lægger armene bag om og løfter sig op på hænder og fødder. Den er god for mormorarmene

hehe ja den kender jeg godt lavede den vist da jeg gik i folkeskole, så det er dælme mange år siden, men det ser jo ikke kønt ud hvis det kun er maven der kan følge med og ikke lår og arme

Anmeld

2. april 2012

bobbles

FrkZier skriver:

i mit fitness center har vi sådan en form for cykel for armene, den er skide god til vinkeskinken

okay vi har kun alm cykler i vores men er blevet meget glad for ro maskinen

Anmeld

2. april 2012

morbibi

hehe ja den kender jeg godt lavede den vist da jeg gik i folkeskole, så det er dælme mange år siden, men det ser jo ikke kønt ud hvis det kun er maven der kan følge med og ikke lår og arme

Du har ret, jeg kender det kun alt for godt

Anmeld

2. april 2012

bobbles

morbibi skriver:

Du har ret, jeg kender det kun alt for godt

jeg har ingen problemer med at passe diverse kjoler efter jeg har tabt mig men kan nogen gange blive nød til at tage en cardigan ud over pga mine arne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.