Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: det er utrolig forskelliget.... man siger gerne at på fler gangs fravide ser man det hurtigere... men jeg er førstegangs gravid og der kunne man se det tidligt... men på en af mine kollegaer kunne man intet se længe og hun er også førstegangs gravid... hun er en måned længere end mig og jeg er størst... men der er vel fordele og ulemper ved begge dele... jeg har det nu fint nok med min mave selvom jeg kan se på det hele at jeg bliver stor...
det er utrolig forskelliget....
man siger gerne at på fler gangs fravide ser man det hurtigere...
men jeg er førstegangs gravid og der kunne man se det tidligt... men på en af mine kollegaer kunne man intet se længe og hun er også førstegangs gravid... hun er en måned længere end mig og jeg er størst...
men der er vel fordele og ulemper ved begge dele... jeg har det nu fint nok med min mave selvom jeg kan se på det hele at jeg bliver stor...
jeg har en rygskade så jo "mindre" jeg bliver jo bedere ville det være i forhold til ryggen.. jeg kan risikere en del gener af min graviditet men håber jo på det bedste.. som det er lige nu er mig ryg bedere end den har været i mange år men spørgsmålet er om den bliver ved med det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Princesspigen skriver: jeg har en rygskade så jo "mindre" jeg bliver jo bedere ville det være i forhold til ryggen.. jeg kan risikere en del gener af min graviditet men håber jo på det bedste.. som det er lige nu er mig ryg bedere end den har været i mange år men spørgsmålet er om den bliver ved med det..
det er et godt spørgsmål... vil i altfald krydse fingre for at din ryg ikke bliver et problem
Kay skriver: det er et godt spørgsmål... vil i altfald krydse fingre for at din ryg ikke bliver et problem
ja det bliver lidt "spændende" og se
LR85 skriver: Uden a støde nogen, så nej. Det er ikke baby man kan se i uge 5 eller 7. Det er luft i maven og lign. Man kan jo alle steder læse a livmoderen er på størrelse med en blomme når man er så kort henne. Altså er det fysisk umuligt a det skulle være livmoderen der viser sig. Min mave var selv ret stor i uge 7, men det var altsammen øget luft.
Uden a støde nogen, så nej. Det er ikke baby man kan se i uge 5 eller 7. Det er luft i maven og lign.
Man kan jo alle steder læse a livmoderen er på størrelse med en blomme når man er så kort henne. Altså er det fysisk umuligt a det skulle være livmoderen der viser sig.
Min mave var selv ret stor i uge 7, men det var altsammen øget luft.
Den tilslutter jeg mig:-) Er 2. gangs gravid, og selvom det er gået hurtigt denne gang, så var de første 12 uger ikke andet end luft!:-)
Jeg synes det er sjovere at se mavebilleder, når folk begynder at være 28+ og man virkelig kan se der gemmer sig en baby derinde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128