Ikke flere babyer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Sofia

Tillykke med jeres dejlige dreng!!

Det lyder til at I har holdt en stor fødselsdag i forsamlingshus og det hele, sikken skøn skøn dag!

Dejlige billeder han er bare sød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Kit

Stort tillykke med Felix' 1 års fødselsdag. Er totalt fraværende, da bare jeg og Alberte har ligget med lungebetændelse og jeg så lige toppede det med halsbetændelse, når nu jeg var på pencillin i forvejen - Dow!

Skønne billeder - han er bare max dejlig og med masser af babyhår. Undskyld - tumlinghår

Kan sagtens følge dig med skrukhed, men jeg venter også pænt og når det er med hjernen jeg tænker og ikke med æggestokkene, så er det ganske fornuftigt at være tålmodig

Anmeld

3. april 2012

AnneBJ

Sofia skriver:

Tillykke med jeres dejlige dreng!!

Det lyder til at I har holdt en stor fødselsdag i forsamlingshus og det hele, sikken skøn skøn dag!

Dejlige billeder han er bare sød!

Mange tak!

Stor og stor - vi var 25, men 4 småbørn som jo løber og leger, så da vi kunne låne et forsamlingshus gratis valgte vi det  

Anmeld

3. april 2012

AnneBJ

Kit skriver:

Stort tillykke med Felix' 1 års fødselsdag. Er totalt fraværende, da bare jeg og Alberte har ligget med lungebetændelse og jeg så lige toppede det med halsbetændelse, når nu jeg var på pencillin i forvejen - Dow!

Skønne billeder - han er bare max dejlig og med masser af babyhår. Undskyld - tumlinghår

Kan sagtens følge dig med skrukhed, men jeg venter også pænt og når det er med hjernen jeg tænker og ikke med æggestokkene, så er det ganske fornuftigt at være tålmodig

Åh Kit altså, sikke da en omgang! Håber trods alt I er i bedring nu begge to!?

Ja, masser af hår - han har været ved frisør 4 gange.... Godt Jørn og jeg ikke bruger penge på den slags pjat; altså selv går til frisør... Det ville blive dyrt (dyrere) i længden..

Dejligt ikke at være den eneste på skruk-holdet.. Tålmodigheden belønner sig, jeg er sikker på der er maaaaasser af fordele ved at vente...  

Anmeld

3. april 2012

Kit

AnneBJ skriver:

Åh Kit altså, sikke da en omgang! Håber trods alt I er i bedring nu begge to!?

Ja, masser af hår - han har været ved frisør 4 gange.... Godt Jørn og jeg ikke bruger penge på den slags pjat; altså selv går til frisør... Det ville blive dyrt (dyrere) i længden..

Dejligt ikke at være den eneste på skruk-holdet.. Tålmodigheden belønner sig, jeg er sikker på der er maaaaasser af fordele ved at vente...  

Jo tak. Altså vi hoster og snotter, men er begge færdige med penicillin. Men I har da også været hårdt ramt med MØB. Håber der er håb forude med en tid hos ørelæge til dræn?

Vi sparer også på frisørudgifter. Jeg klipper Morten med hårtrimmer/klipper ting, går selv til frisør måske 2 gange om året og Alberte har ikke nok hår til overhovedet at redde. Hun kan lige klare en omgang huehår efter sin middagslur, men det er vist også det.

Er sikker på, at tålmodigheden betaler sig - lad os lige minde hinanden om det fra tid til anden

Anmeld

3. april 2012

AnneBJ

Kit skriver:

Jo tak. Altså vi hoster og snotter, men er begge færdige med penicillin. Men I har da også været hårdt ramt med MØB. Håber der er håb forude med en tid hos ørelæge til dræn?

Vi sparer også på frisørudgifter. Jeg klipper Morten med hårtrimmer/klipper ting, går selv til frisør måske 2 gange om året og Alberte har ikke nok hår til overhovedet at redde. Hun kan lige klare en omgang huehår efter sin middagslur, men det er vist også det.

Er sikker på, at tålmodigheden betaler sig - lad os lige minde hinanden om det fra tid til anden

Åh ja, det kan godt have lange eftervirkninger med sådan noget lunge-/halsbetændelse...

Vi var inde hos en rigtig sød ørelæge, som ikke mente dræn var løsningen lige nu. Der står klar frisk væske i øret, hvilket åbenbart er et tegn på, at væsken er ny og dermed en eftervirkning af sidste MØB. Derfor bør den, i fald at han ikke bliver forkølet igen, kunne forsvinde af sig selv, og så vil drænet være overflødigt.. Så vi har kontroltid om en måned, og må indtil da påregne tryk i øret og deraf smerter...

Årh sådan en lille tot huehår er nu også bare sødt!

Det lyder som en deal med påmindelsen, man bliver lidt grebet indimellem  

Anmeld

9. april 2012

CA

Neeej Anne! Jeg har da bare totalt svedt mindstemandens fødselsdag ud! Stort tillykke med ham! Det lyder vel nok som en hyggelig dag Lækre kager - har du selv været i gang? 

Han er godt nok dygtig! Johannes spiser ikke selv med ske, og det er udelukkende vores egen skyld Så nu er vi gået i gang med træningen...  

Kender det der med hjemmet der ligner l... Johannes går rundt med ting fra det ene rum til det andet. Vi bruger evigheder på at lede efter sko, taskens indhold, rugbrødet, toiletrullen osv osv. Nøj, hvor det ikke er noget ordensmennesket i mig bryder sig om. Jeg er ærlig talt lige ved at blive idiot 

Det er godt nok træls med de ører! Hvordan er det gået med akuttiden? Kan godt forstå du ikke lige har hjerte til 7 minutters-turen. Det er bare hårdt at opdrage på et lille nus der sikkert har vildt ondt. Vi er så glade for de dræn Johannes har fået. Han har lige været voldsomt forkølet i 14 dage, hvor det flød fra ørerne i de 10. Var ved vagtlægen for at få tjekket det, og drænene fungerede bare som de skulle. Der sad intet i mellemøret. snottet ku rende lige igennem uden at lave betændelse! Dejligt! for jeres dræn!

Masser af tanker og kram til Jer! Jeg er absolut ikke særlig aktiv herinde mere. Den her graviditet tager godt nok lige noget krudt fra mutti, og hvis ikke det skal gå for meget ud over Martin, Johannes og job, må alt andet skæres fra... 

Og som altid - skønne billeder!

Anmeld

12. april 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Neeej Anne! Jeg har da bare totalt svedt mindstemandens fødselsdag ud! Stort tillykke med ham! Det lyder vel nok som en hyggelig dag Lækre kager - har du selv været i gang? 

Han er godt nok dygtig! Johannes spiser ikke selv med ske, og det er udelukkende vores egen skyld Så nu er vi gået i gang med træningen...  

Kender det der med hjemmet der ligner l... Johannes går rundt med ting fra det ene rum til det andet. Vi bruger evigheder på at lede efter sko, taskens indhold, rugbrødet, toiletrullen osv osv. Nøj, hvor det ikke er noget ordensmennesket i mig bryder sig om. Jeg er ærlig talt lige ved at blive idiot 

Det er godt nok træls med de ører! Hvordan er det gået med akuttiden? Kan godt forstå du ikke lige har hjerte til 7 minutters-turen. Det er bare hårdt at opdrage på et lille nus der sikkert har vildt ondt. Vi er så glade for de dræn Johannes har fået. Han har lige været voldsomt forkølet i 14 dage, hvor det flød fra ørerne i de 10. Var ved vagtlægen for at få tjekket det, og drænene fungerede bare som de skulle. Der sad intet i mellemøret. snottet ku rende lige igennem uden at lave betændelse! Dejligt! for jeres dræn!

Masser af tanker og kram til Jer! Jeg er absolut ikke særlig aktiv herinde mere. Den her graviditet tager godt nok lige noget krudt fra mutti, og hvis ikke det skal gå for meget ud over Martin, Johannes og job, må alt andet skæres fra... 

Og som altid - skønne billeder!

Tak! 

Det var en rigtig skøn dag, jeg havde selv lavet lagkager ja... Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med figurerne - der var ikke nogen der fik lov at spise dem selvom man godt kan, men jeg kan heller ikke nænne bare at smide dem ud.. så de står i et køkkenskab i en lufttæt bøtte... 

Ajmen altså, det er et skrækkeligt rod, sådan en mobil tumling kan lave! Forleden dag kom der mærkelige lyde fra vores vaskemaskine... efter den var startet altså.. Det var da lige Felix der havde ment, at hans IKEA byggeklodser trængte til vask, og en glemsom mor der ikke havde fået tjekket at maskinen kun indeholdt tøj inden start... 

Hvor er det bare fedt at Johannes' dræn virker efter hensigten! Det må også kunne høres på hans sprog efterhånden?
Felix blev ikke indstillet til dræn, da ørelægen mente, at væsken godt kunne forsvinde af sig selv, fordi den var helt ny og frisk... Så vi har en kontroltid igen d. 30. I mellemtiden har Felix været til kiropraktor, bare et 1 årstjek, fordi han var af sted som spæd, og kiropraktoren spurgte til hans helbred. Jeg fortalte jo som det første om ørerne, og hun turde næsten sætte penge på, at hans nakkespænding han havde fra spæd, var tilbage.

Vupti vupti undersøgte hun ham, og konstaterede "han højre øre er værst, ikk'?" Det havde jeg ikke fortalt, så kunne undrende konstatere hun havde ret. Spændingen var tilbage, og den kan åbenbart blokere for "afløbet" fra mellemøret... Hvem skulle have troet, at ører kan fikses hos en kiropraktor? Helt fikset er han nuu ikke, hun vil gerne se ham igen, inden ørelægetiden, men det lød på hende som om, at så var det det.. 

Sikke en smøre altså.... Håber I har det rigtig godt, go at kvalmen er ved at være væk? Har du været til NF? Eller hvornår skal du?

Tænker tit på Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.