Carina87 skriver:
Neeej Anne! Jeg har da bare totalt svedt mindstemandens fødselsdag ud! Stort tillykke med ham! Det lyder vel nok som en hyggelig dag
Lækre kager - har du selv været i gang?
Han er godt nok dygtig! Johannes spiser ikke selv med ske, og det er udelukkende vores egen skyld
Så nu er vi gået i gang med træningen...
Kender det der med hjemmet der ligner l... Johannes går rundt med ting fra det ene rum til det andet. Vi bruger evigheder på at lede efter sko, taskens indhold, rugbrødet, toiletrullen osv osv. Nøj, hvor det ikke er noget ordensmennesket i mig bryder sig om. Jeg er ærlig talt lige ved at blive idiot
Det er godt nok træls med de ører! Hvordan er det gået med akuttiden? Kan godt forstå du ikke lige har hjerte til 7 minutters-turen. Det er bare hårdt at opdrage på et lille nus der sikkert har vildt ondt. Vi er så glade for de dræn Johannes har fået. Han har lige været voldsomt forkølet i 14 dage, hvor det flød fra ørerne i de 10. Var ved vagtlægen for at få tjekket det, og drænene fungerede bare som de skulle. Der sad intet i mellemøret. snottet ku rende lige igennem uden at lave betændelse! Dejligt!
for jeres dræn!
Masser af tanker og kram til Jer!

Jeg er absolut ikke særlig aktiv herinde mere. Den her graviditet tager godt nok lige noget krudt fra mutti, og hvis ikke det skal gå for meget ud over Martin, Johannes og job, må alt andet skæres fra...
Og som altid - skønne billeder!
Tak! 
Det var en rigtig skøn dag, jeg havde selv lavet lagkager ja...
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med figurerne - der var ikke nogen der fik lov at spise dem selvom man godt kan, men jeg kan heller ikke nænne bare at smide dem ud.. så de står i et køkkenskab i en lufttæt bøtte...
Ajmen altså, det er et skrækkeligt rod, sådan en mobil tumling kan lave! Forleden dag kom der mærkelige lyde fra vores vaskemaskine... efter den var startet altså.. Det var da lige Felix der havde ment, at hans IKEA byggeklodser trængte til vask, og en glemsom mor der ikke havde fået tjekket at maskinen kun indeholdt tøj inden start...
Hvor er det bare fedt at Johannes' dræn virker efter hensigten! Det må også kunne høres på hans sprog efterhånden?
Felix blev ikke indstillet til dræn, da ørelægen mente, at væsken godt kunne forsvinde af sig selv, fordi den var helt ny og frisk... Så vi har en kontroltid igen d. 30. I mellemtiden har Felix været til kiropraktor, bare et 1 årstjek, fordi han var af sted som spæd, og kiropraktoren spurgte til hans helbred. Jeg fortalte jo som det første om ørerne, og hun turde næsten sætte penge på, at hans nakkespænding han havde fra spæd, var tilbage.
Vupti vupti undersøgte hun ham, og konstaterede "han højre øre er værst, ikk'?" Det havde jeg ikke fortalt, så kunne undrende konstatere hun havde ret. Spændingen var tilbage, og den kan åbenbart blokere for "afløbet" fra mellemøret... Hvem skulle have troet, at ører kan fikses hos en kiropraktor? Helt fikset er han nuu ikke, hun vil gerne se ham igen, inden ørelægetiden, men det lød på hende som om, at så var det det.. 
Sikke en smøre altså.... Håber I har det rigtig godt, go at kvalmen er ved at være væk? Har du været til NF? Eller hvornår skal du?
Tænker tit på Jer!