Tænker på om jeg er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Anonym trådstarter

før jeg overhovedet kan være det.. 

Jeg synes det er rigtig hårdt, at forsøge at blive gravide. Især fordi de er lykkedes 3 gange før, hvor jeg har tabt efterfølgende. Et eller andet sted  tør jeg næsten ikke blive det, af ren og skær frygt for at miste det igen efter at have set hjerteblink og fået thoms up fra hospitalet. Og underskyld min udtryk, men er ved at  over sætningen: " Du skal bare lade vær med at tænke på det, så bliver du gravid". 

Jamen så fortæl mig hvordan jeg skal lade vær med det? - Jeg bruger i forvejen ikke ÆL test eller andre ting, vi slapper så meget af vi kan.  Jeg føler det er min skyld, at jeg er ukvindelig eller hysterisk når folk siger sådan.. Jeg ved godt det er af bedste mening, men ligemeget hvor meget jeg gerne ville slappe af, så gør man det jo ikke.. 

Jeg synes bare det er hårdt, at tælle dage, ja nærmest minutter til hvornår ens mens kommer igen eller at man kan teste..

Pyhaa, det lettede faktisk - Sidder nu atter med et lille smil, og nyder at have baby.dk og søde kvinder ved min side. 

God aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

lillemusen10

Masser af til dig! Hvor jeg føler med dig. Når du nu har mistet 3 gange før, bliver I så ikke henvist til udredning? Behandling?

Godt vi har baby.dk, for ja, det hjælper nemlig rigtig meget at få lettet sit hjerte.

Anmeld

2. april 2012

AnonymMor

Du får hvertfald lige en STOR

Hvor må det bare være hårdt at miste så mange gange føler virkelig med dig

Hvis det er nogen trøst så har jeg hørt om nogle stykker der har tabt mellem 2-5 gange i streg og så efterfølgende have en graviditet der bliver til en lille guldklump..  for at det snart lykkes for jer igen og så den lille spir bliver der

En masse gode tanker til jer herfra og håber i meget snart får en masse medvind

Vil lige tilføje at jeg heller ikke troede en fløjtende fis på det der med at lade værd med at tænke og så bliver du gravid Meeen da vi havde prøvet i halv andet år, valgte vi at sige F**K det hele vi gider ikke mere!!! jeg bliver gravid når jeg gør ! og vupti en måned senere var jeg sørme gravid hehe så om det er det der virkede ved jeg ikke, men det er da en mulighed

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.