Hvad er status hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

marhemor

Tina&Martin skriver:

Madeleine begyndte også først at tage skridt som 16 mdr, og fik først dræn som 17 mdr hvor hun for alvor fik balancen i orden. Nu tør hun alt det hun turde inden hun startede i dp og fik øreproblemer.. SUK... havde vi dog bare fået det ordnet for ½ år siden.

Dejligt at hun trives.. Madeleine kan også kun klare en helt rugbrød på en god dag!

Ja det nemmeste i verden er at være bagklog...

Vi er også super glade for at vi fik gjort det, det giver også hende mod på mange nye ting, selvom hun er lidt af en forsigtig-per, men det generer mig nu ikke, for så kommer hun (forhåbentligt) ikke så meget til skade

Hi hi - Andrea og Madeleine har hele tiden fulgtes godt ad med det mad dér - de banditter! De giver deres mødre grå hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

2babygirls

marhemor skriver:

Ja det nemmeste i verden er at være bagklog...

Vi er også super glade for at vi fik gjort det, det giver også hende mod på mange nye ting, selvom hun er lidt af en forsigtig-per, men det generer mig nu ikke, for så kommer hun (forhåbentligt) ikke så meget til skade

Hi hi - Andrea og Madeleine har hele tiden fulgtes godt ad med det mad dér - de banditter! De giver deres mødre grå hår

Åhh det eneste Madeleine ikke tør endnu er at kravle ned af trappen, men ellers er hun fuld af blå mærker, og laver farlige ting konstant så mit hjerte hopper 3 gange!

Ja, vi har indset at hun altid vil spise som en fugl, lige som hendes moar

Anmeld

30. april 2012

Siber

Hej,

Dejligt at læse en update på jer alle!

Her går det også godt. I påsken tog Astrid sit første skridt, og sidste weekend knækkende hun koden, og nu går hun rundt  Hun har ikke været den hurtigste bæver i bækken, men da hun ikke har kravlet (og gør det fortsat ikke) så har hun ikke kunnet rejse sig op selv, men nu kan hun det hele

Hun sover fra 18.30 plus minus til 7 plus minus, hun tager også en lur midt på dagen i 2-3 timer.

Hun er alt spisende, og det er dejligt!

Hun har to dejlige storesøstre som elsker hende over alt på jorden, men nogen gange bliver det for meget, også siger hun fra!

Astrid er " 2 sproget" dansk og norsk, så hun snakker en masse som man ikke forstår, men nej, bøh, vov og far det forstår vi  men hun nægter at sige mor.....skøre unge, også gentager hun mange af de ord vi siger, men jeg vil ikke sige at der kommer en forståelig talestrøm, men talestrøm det er der

Astrid startede i børnehave (som det hedder på norsk) på en småbørnsstue, og det var bare ikke et hit, så puha selvom det er mit 3. barn, så var det ikke sjovt  men nu stor trives hun og elsker sin børnehave, men det har taget lang tid!!!! Hun er mindste barn i hele børnehaven, så hun bliver forkælet og er hele børnehavens baby!

Hun bruger str 80 i tøj (blev målt til 76 cm og vejer 11 kg for en uge siden)

Dejligt at høre fra jer

Knus Siber og Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.