Hvad er status hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Clisolka

Jeg syntes der har været lidt stille i gruppen, så skal vi ikke lave en status over hvordan det går?

Jeg starter: 

Jeg har en rigtig ballademager herhjemme der afprøver grænser af  Hun startede i vuggestue i sep. og det går så godt! Hun er det fødte vuggestuebarn og dejlig nem. 

Hun sover fra ca. 19-06 og spiser som sin far (altspisende) - den anden dag havde hun kværnet 2½  tallerkenfuld suppe i vuggestuen  

Jeg havde hende med på vægten tidligere i dag = 11,1 kg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes der har været lidt stille i gruppen, så skal vi ikke lave en status over hvordan det går?

Jeg starter: 

Jeg har en rigtig ballademager herhjemme der afprøver grænser af  Hun startede i vuggestue i sep. og det går så godt! Hun er det fødte vuggestuebarn og dejlig nem. 

Hun sover fra ca. 19-06 og spiser som sin far (altspisende) - den anden dag havde hun kværnet 2½  tallerkenfuld suppe i vuggestuen  

Jeg havde hende med på vægten tidligere i dag = 11,1 kg 

Dejligt at hun nyder vuggestue livet. Her er det dagpleje mor der er lykken
Madeleine har lige fået dræn i ørene d. 22 marts og det har ændret hende såååå meget til et barn vi kendte inden dp start og sygdomme.

Hun er målt til 81cm og 10kg med tøj på, så det er jo skønt, nu hun er småtspisende.
Pt kæmper vi med 4 kindtænder, puha, det er hårdt for den lille myre.

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Dejligt at hun nyder vuggestue livet. Her er det dagpleje mor der er lykken
Madeleine har lige fået dræn i ørene d. 22 marts og det har ændret hende såååå meget til et barn vi kendte inden dp start og sygdomme.

Hun er målt til 81cm og 10kg med tøj på, så det er jo skønt, nu hun er småtspisende.
Pt kæmper vi med 4 kindtænder, puha, det er hårdt for den lille myre.

Hvor godt at det har hjulpet hende  Jeg kender ikke rigtigt noget til øreproblemer, for det har vi ikke haft herhjemme - endnu 

Ja de tænder  Vi kæmpede lige før jul med de første 2 kindtænder - nøøøj, det trækker tænder ud. Jeg kan snart ikke holde styr på hvor mange tænder hun har mere 

Anmeld

8. april 2012

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Hvor godt at det har hjulpet hende  Jeg kender ikke rigtigt noget til øreproblemer, for det har vi ikke haft herhjemme - endnu 

Ja de tænder  Vi kæmpede lige før jul med de første 2 kindtænder - nøøøj, det trækker tænder ud. Jeg kan snart ikke holde styr på hvor mange tænder hun har mere 

kan sige at vi i laaaang tid ikke troede det var ørene fordi hun ikke havde feber, men det var dem, og hun havde så snot siddende i stedet for mød, og den dag hun fik dræn var der så møb

Men hun er min lille glade pige igen (foruden de tænder der driller) så jeg nyder det.

Ja, man må ikke længere kigge så meget ind i munden. Madeleine hapser til når fingrene nærmer sig.

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Tina&Martin skriver:

kan sige at vi i laaaang tid ikke troede det var ørene fordi hun ikke havde feber, men det var dem, og hun havde så snot siddende i stedet for mød, og den dag hun fik dræn var der så møb

Men hun er min lille glade pige igen (foruden de tænder der driller) så jeg nyder det.

Ja, man må ikke længere kigge så meget ind i munden. Madeleine hapser til når fingrene nærmer sig.

Puha, det må ikke have været sjovt 

Haha ja, man skal holde fingrene væk fra munden - det har min kæreste fundet ud af herhjemme 

Anmeld

17. april 2012

misslea

Hej med jer....

Her er en update fra os....

Wilma startede i vuggestue d. 1. oktober, hvilket har været en kæmpe succes!! Hun EEEELSKER sin vugger, og går selv ud hver morgen og henter sko, jakke og hue, når hun synes at det er tid til at komme afsted (ofte liiiige en tand tidliger end hendes forældre synes, og så brokker hun sig lidt.. hahah)

Wilma er den gladeste og mest humoristiske 1½ årige pige, jeg nogensinde har mødt!! Hun har et MEGET flot sprog, og i det hele taget, så kører det bare derudaf herhjemme....!

MEN... siden jul har vi døjet SÅ meget med sygdom herhjemme. Hun har fejlet ALT, og har konstant været hjemme fra vugger. Især har ørerne drillet, og da vi måtte erfare den fjerde mellemøresbetændelse på 2 MÅNEDER, så var dommen dræn!!

Det har givet os vores glade og sjove pige tilbage, som sover om natten og spiser godt om dagen...!! Wilma kan snildt kører 12 KVARTE rugbrødder ned til frokost i vuggeren...  haha!!

Hun sover ca. fra 19-6, og 2½-3 timer til middag!!!

Hun bruger størrelse 92 i tøj (aner ikke hvor høj hun er) og vejer ca. 13 kg!!!

Dejligt at høre, at det går godt hos jer andre....

og kan jo løse, at Wilma ikke er det eneste ørebarn.....

Anmeld

24. april 2012

JacobsMoar

Hej damer !!

Det er da for dårligt at vi ikke får opdateret hinanden !!

Jacob er også en stor glad bandit.. Han snakker og snakker, og snakker lidt mere.. Løber glad rundt og er VILDT god til at forstå hvad vi siger og give udtryk for hvad han vil/ikke vil

Jacob spiser absolut ikke kød, han smager gerne men spytter det så ud, det er okay.. Så længe han smager !! Ellers spiser han faktisk det meste..

Han vejer 11,5 kg og bruger str. 86 i tøj, så han er vist ikke så lang

Anmeld

24. april 2012

marhemor

Hey med jer :-)

Og skønt at se de "kendte navne" igen

Herhjemme har vi også et ørebarn, som fik lagt dræn i slutningen af marts, og som I andre skriver, så gav det os vores skønne og fantastiske Andrea tilbage

Hun er bare en spilopmager, som er glad, glad, glad Hun går i dagpleje, hvor hun snart har været i et år!!! Som tiden dog går!

Andrea var længe om at gå (16 mdr), men nu drøner hun bare derudaf og nyder at hun kan stikke af fra os

Hun er, som Madeleine også stadig en småtspiser, så da jeg læste at Wilma kan spise 12 kvarte, var jeg da lige ved at falde ned af stolen!! Andrea spiser på en MEGET god dag 4-5 kvarte!

Hun sover fra ca. 20-20.30 til kl 6.30 og efter drænanlæggelsen, så stort set uden afbrydelser Til middag napper hun som regel 2½-3 timer!

Hun vejer omkring de 10 kg, jeg ved ikke hvor lang hun er... Bruger tøj i str. 74-80 og er på vej i 86 - mors store pige <3

Men super dejligt at blive opdateret på andre oktober'10 prinser og prinsesser :-)

Anmeld

24. april 2012

Clisolka

Skønt at høre det også går godt med jer andre  Ja, jeg glemmer altså gruppen engang imellem, men nu havde der ikke været aktivitet herinde så længe, så nu måtte vi lave en status 

Jeg målte Isabella den anden dag 80 cm, men syntes dog hun er højere, så er sikker på målebåndet snyder 

Anmeld

24. april 2012

2babygirls

marhemor skriver:

Hey med jer :-)

Og skønt at se de "kendte navne" igen

Herhjemme har vi også et ørebarn, som fik lagt dræn i slutningen af marts, og som I andre skriver, så gav det os vores skønne og fantastiske Andrea tilbage

Hun er bare en spilopmager, som er glad, glad, glad Hun går i dagpleje, hvor hun snart har været i et år!!! Som tiden dog går!

Andrea var længe om at gå (16 mdr), men nu drøner hun bare derudaf og nyder at hun kan stikke af fra os

Hun er, som Madeleine også stadig en småtspiser, så da jeg læste at Wilma kan spise 12 kvarte, var jeg da lige ved at falde ned af stolen!! Andrea spiser på en MEGET god dag 4-5 kvarte!

Hun sover fra ca. 20-20.30 til kl 6.30 og efter drænanlæggelsen, så stort set uden afbrydelser Til middag napper hun som regel 2½-3 timer!

Hun vejer omkring de 10 kg, jeg ved ikke hvor lang hun er... Bruger tøj i str. 74-80 og er på vej i 86 - mors store pige <3

Men super dejligt at blive opdateret på andre oktober'10 prinser og prinsesser :-)

Madeleine begyndte også først at tage skridt som 16 mdr, og fik først dræn som 17 mdr hvor hun for alvor fik balancen i orden. Nu tør hun alt det hun turde inden hun startede i dp og fik øreproblemer.. SUK... havde vi dog bare fået det ordnet for ½ år siden.

Dejligt at hun trives.. Madeleine kan også kun klare en helt rugbrød på en god dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.